czwartek, 29 marca 2012

ANTI ACNE- Skóra z niedoskonałościami :(

I ja mam niedoskonałości. I jest ich całkiem sporo, niestety. Pokażę Wam dzisiaj zestaw, który towarzyszył mi przez cały miesiąc.
Był to kremowy żel do mycia twarzy i tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom Under Twenty.

Tonik antybakteryjny przeciw zaskórnikom CERA WRAŻLIWA
Idealny do codziennej pielęgnacji skóry z niedoskonałościami. Innowacyjna kompozycja składników odpowiednich dla cery wrażliwej sprawia, że tonik jest nie tylko skuteczny, ale również delikatny dla skóry.



Plusy:
- bardzo delikatny w żaden sposób nie podrażni twarzy
- fajnie oczyszcza
- nie zapycha
- delikatny, ledwo wyczuwalny zapach
- niska cena
- wygodna aplikacja
- skóra nie klei się po użyciu
Nie jestem pewna w 100% co do jego działania, niedoskonałości nie zniknęły całkowicie ale jest ich zdecydowanie mniej i są złagodzone. 
  Cena 13 zł za 200ml

Minusy:
- delikatne otwarcie, szybko się połamało

Kremowy żel do mycia twarzy CERA WRAŻLIWA

Idealny do codziennej pielęgnacji skóry z niedoskonałościami. Innowacyjna formuła kremowego żelu skutecznie oczyszcza i jednocześnie delikatnie pielęgnuje skórę.



Plusy:
- fajna kremowa konsystencja
- delikatny, nie podrażni skóry
- brak efektu ściągnięcia
- twarz po umyciu nie jest przesuszona
- zmniejszona ilość wyprysków
- wygodna tuba
- niska cena
- delikatny zapach
- dobrze oczyszcza
- po użyciu efekt świeżości

Minusy:
-  mało się pieni


Cena 13 zł za 150ml
Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tej serii, z tych produktów.
Używałam ich intensywnie dzień w dzień przez miesiąc i nie odstawiłam na później, to coś musi znaczyć :)
Jak na moją wrażliwą cerę są idealne :)
Jestem pewna, że na pewno kupię je ponownie.

A Wy używałyście?

17 komentarzy:

  1. ja już nie jestem Under 20 niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę wypróbować ten tonik ;)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tam ;D
    miałam kiedyś tonik i żel do twarzy, zadowolona byłam, sama nie wiem czemu już ich nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej serii nie miałam nigdy :) Obecnie używam under 20 3in1 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używałam żel do twarzy z tej serii. Nie mam problematycznej skóry, więc trochę mi ją wysuszał, ale był całkiem w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam tonika i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy i chyba bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś kosmetyki z tej serii ale pani dermatolog poradziła żebym nie używała produktów antybakteryjnych to przestałam, tylko czy to było dobre posunięcie - na razie ciężko mi stwierdzić :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wieki temu używałam kosmetyków Under Twenty, ale jakoś nie byłam do nich przekonana, jednak może po latach ich jakość jest lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  10. musze wyprobowac ten tonik, tylko boje sie ze wysuszy :(

    OdpowiedzUsuń
  11. mie chyba jestem za stara na under20 :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, te kosmetyki nie są warte nawet grosza...bo nie sprawdzają się! Stosowałam wiele preparatów...nawet leków w celu zniwelowania problemów skórnych i nic. Wiadomo, każda skóra potrzebuje indywidualnego podejścia do sprawy niedoskonałości, ale jedno moge powiedzieć...miałam spory problem i udało się w dużymmmmm stopniu zniwelować go właśnie tak:
    *codziennie rano i wieczorem przemywam skórę olejkiem z drzewa herbacianego ( a dokładnie przegotowaną wodę mieszam z kilkoma kroplami olejku- ma on działanie antybakteryjne, czasem kiedy czuję, że jakieś paskudztwo stara się wydostać na mojej buzi biorę kropelkę olejku i nakładam na to miejsce...rano budzę się z czystą od niespodzianek skórą)
    *stosuję do mycia mydło 'biały jeleń' ,wiem czasem może przesuszyć skórę dlatego dodatkowo na wacik nalewam olejku rycynowego i przemywam buzie.
    *oliwa z oliwek do zmywania make-upu zamiast preparatów naładowanych chemią
    proszę mi wierzyć , że skóra staje się miękka i czysta od niedoskonałości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również polecam olejek z drzewa herbacianego - na całą twarz albo punktowo na wypryski. a ten tonik mam i bardzo lubię :)

      Usuń
  13. Ja posiadam serie matującą skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna sprawa,o tym toniku slyszalam wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You have made some decent points there. I looked on the web for more info
    about the issue and found most individuals will go along with your
    views on this web site.
    Also see my web site - stopacneoutbreaks.com

    OdpowiedzUsuń