poniedziałek, 19 marca 2012

Golden Rose 299 :))

Ostatnio w chińskim sklepie znalazłam lakiery Golden Rose, na początku myślałam, że podróby bo mają oni też podróbki O.P.I albo China Glaze ;)

Takie glitterki lubię najbardziej i pasuje on praktycznie do wszystkiego :)





Wybaczcie wygląd skórek ale wszystko za sprawą odżywki Eveline. Ale paznokcie przynajmniej spokojnie rosną :)


Podoba Wam się taki lakier? Ja mam zamiar poszukać jeszcze jakiś ciekawych Golden Rose. Polecacie jakieś lakiery właśnie GR?

28 komentarzy:

  1. Ja mam niemal takie skórki na co dzień mimo, że o nie dbam xd

    OdpowiedzUsuń
  2. A zabezpieczasz skórki przed użyciem odżywki Eveline? :)
    Bardzo lubię lakiery GR choć te złote kropeczki chyba nie są dla mnie :) Jakoś tak do mnie nie przemawiają =D Ale lubię takie nawierzchniowe glitery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wygląda, mimo, że nie lubię złotego koloru:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się lakier podoba ;)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne drobinki. Niestety nie znam lakierów Golden Rose.
    :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie gliterki są fajnym urozmaiceniem paznokci np po dwóch dniach noszenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnyyyy xD takie jabłuszko troche xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jednak nie jabłuszko xD mój telefon mnie oszukał xD

      Usuń
  8. Ja uwielbiam ich kolorki :)Tanie i jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny. ;D
    Jakoś w swoich zbiorach jeszcze takiego nie mam. ;pp
    To chyba kwestia czasu. ^^

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Złotko bardzo ładne, ale co za cudo masz na pazurkach???
    Przepiękny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. w chińskim lakiery z GR dziwne :))
    ale ładny jest

    OdpowiedzUsuń
  12. polecam serię Sweet Color z Golden Rose - małe i tanie opakowania, dobrze się je rozprowadza - tylko chwalić. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny lakier ;)
    Golden Rose mają dużo fajnych kolorów, ale żeby kolor był widoczny trzeba nałożyć 2, 3 warstwy ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubie takie glitterki

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ty zmywasz len lakier ??
    Nie cierpię brokaty,za to że ciężko się zmywają :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe jakby wyglądał zmatowiony:)

    OdpowiedzUsuń
  17. na skórki polecam preparat Orly :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba musisz bardziej zadbac o skórki kochana, a tak kolor lakieru na paznokciach ładny, natomiast ten z brokatem jakoś nie przemawia do mnie, mało apetycznie wygląda i bardzo tandetnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. daawno nie używałam brokatowych lakierów:) jakoś do mnie nie przemawiają, wydają mi się niezbyt eleganckie.
    Ale wiosna się zaczęła, także kto wie, może jakiś spontan pazurkowy mnie dopadnie.. =D

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie te Twoje pazurki sie prezentują <3 hmm a mieli może takie niebieskie/turkusowe drobinki ? :) poszukuje usilnie takich,.

    OdpowiedzUsuń