wtorek, 27 marca 2012

Grape Hyacinth- Nature Code :)

Drugi, ze wszystkich pięknych kolorków kolekcji Nature Code Sensique. Chyba najpiekniejszy- aleee to nie koniec, zostały przecież jeszcze inne. Ten podoba mi się na tyle, że pomalowałam nim paznokcie już drugi raz :)
Jest to cudowny odcień Grape Hyacinth nr 269, prawdziwy hiacynt.



Lakiery są na prawdę trwałe, gdyby nie to, że lubię malować paznokcie prawie codziennie nosiłabym je spokojnie z 4 dni :) 


Plus ta cena. lakiery kosztują 6,19 zł a są na prawdę świetne. Osobiście polecam ten kolorek. Dla mnie cudo :))

28 komentarzy:

  1. Cudny kolorek ;d szkoda że nie mam dostępu do Sensique;/

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie się przymierzam do jego kupna, ten kolor podoba mi się najbardziej z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny :)

    jestem ciekawa jeszcze różowego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezentuje sie oki, i cene ma fajniusią :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki śliczny, taki niezapominajkowy może troche :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, widać taki shimmerek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiałam się czy go kupić i chyba to zrobię bo rzeczywiście ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie ze Sensique zaczęło nadawać swoim lakierom nazwy : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyzwoity niebieski :) Może nawet się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy mi się wydaje, czy od się delikatnie mieni?

    OdpowiedzUsuń
  11. ładny kolorek,ale nie przepadam za niebieskimi lakierami.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolor i super nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super idealny do jeansów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny ten kolor już prawie był w moim koszyku;) jednak rozsądek wziął górę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go mam dziś na pazurkach :)
    I jeszcze jeden plus - do ładnego krycia wystarczy jedna grubsza warstwa lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  16. mój ulubiony niebieski:) i to jeszcze z połyskiem:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja kocham niebeiskie lakiery do paznokci no ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest:) Muszę pomalować nim paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozdrawiam i zapraszam http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. znakomity kolorek ;)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń