środa, 21 marca 2012

KONKURS- wygraj zestaw do zagęszczania włosów!

Witam serdecznie, mam dzisiaj dla Was konkurs, który organizuję wraz ze stroną LongHair


Do wygrania jest ZESTAW DO ZAGĘSZCZANIA WŁOSÓW + zestaw kosmetyków o wartości 200 zł lub możliwość wydania 100 zł w sklepie LongHair [ gdy klient zamówi coś droższego- zostanie odliczone mu 100 zł].

Zasady:
  • Polubienie strony LongHair to podgrupa LH® na Facebooku KLIK
  • Zagłosowanie na najnowszy produkt  TUTAJ klikając na ikonkę GŁOSUJ NA TEN PRODUKT Szampon i odżywka - zestaw regeneracyjny 47® „fourty seven” 
  •  Napisać notkę o tym konkursie


Wyjątkowy zestaw kosmetyków do pielęgnacji włosów potrzebujących natychmiastowej pomocy i regeneracji, polecany szczególnie do włosów bardzo suchych, szorstkich , kręconych i przedłużanych. Zawarte w formule cząsteczki keratyny a także Vitamina E powoduję natychmiastowy efekt już po pierwszym użyciu dzięki któremu włosy stają się wygładzone.
W komentarzu niżej napiszcie formułkę:
Obserwuję jako:
Email:
Zagłosowałam: TAK/NIE
Polubiłam na FB: TAK/ NIE
Napisałam notkę: TAK/ NIE

35 komentarzy:

  1. Obserwuję jako: kynga89
    Email: 98agnyk@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK - udostępniłam u siebie na tablicy na FB

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako:Iwona śledź
      Email: iwonka_84@wp.pl
      Zagłosowałam: TAK
      Polubiłam na FB: TAK
      Napisałam notatkę: TAK (http://smallaquarium.blogspot.com/2012/03/konkurs-wygraj-zestaw-do-zageszczania.html)+ informacja na pasku bocznym

      Usuń
    2. Obserwuję jako:Iwona Śledź
      Email: iwonka_84@wp.pl
      Zagłosowałam: TAK
      Polubiłam na FB: TAK
      Napisałam notkę: TAK (http://smallaquarium.blogspot.com/2012/03/konkurs-wygraj-zestaw-do-zageszczania.html)+ info na pasku bocznym

      Usuń
  2. Obserwuję jako: Elżbieta Świtulska (lizzie)
    Email: lizzie@wp.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Let's Talk Beauty
    Email: letstalkbeauty.blogspot@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK jako Katarzyna Skarb.
    Napisałam notkę: TAK- w zakładce http://zjemtowszystko.blogspot.com/p/konkursy-i-rozdania.html
    oraz udostępniłam na fb tutaj: https://www.facebook.com/pages/Lets-Talk-Beauty-Blog/290252227683374

    OdpowiedzUsuń
  4. były już może wyniki rozdania z lutego?:) (do 08.03), bo szukam ale chyba gdzieś umknęło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są na samym dole tego posta: http://idealna-kobieta.blogspot.com/2012/03/gray-by-gray.html
      Też miałam problem ze znalezieniem :)

      Usuń
    2. Serio? a mogłabyś podać linka, bo też nie mogę znaleźć :)

      Usuń
    3. dzięki za wyręczenie :)

      Usuń
  5. Obserwuję jako: Agnieszka Winiarowska
    Email:wisienka102@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK http://theagnes87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako:julka19
    Email:juuliaaa18@o2.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK- Jagoda L.
    Napisałam notkę: TAK - udostepnilam na fb

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: Patrycja Za
    Email: patinka95@interia.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako: Natalia M.
    e-mail: natalia-markowska@hotmail.com
    zagłosowałam: tak
    polubiłam na FB: tak jako Natalia Markowska
    napisałam notkę: udostępniłam na fb

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: agnieszkazg
    Email: agoooooosia@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK - udostępniłam na FB

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: alisla0
    Email: raven1030@interia.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK jako Alicja Sławinska.
    Napisałam notkę: TAK

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Pati_nuta
    Email: baunsujacanuta@op.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK jako Patrycja Pietkiewicz
    Napisałam notkę: TAK - udostepniłam na fb !: )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako:zielonookapaula
    Email:praweserce@wp.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK na fb

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: aga
    Email:agamatosek@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK jako Agnieszka M.
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Do kiedy trwa to rozdanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję jako:marta
      Email:kamil2s@interia.eu
      Zagłosowałam: TAK
      Polubiłam na FB: TAK
      Napisałam notkę: TAK (nie do końca wiem gdzie mam ją napisać?

      Usuń
  16. Obserwuję jako: Miki88
    Email: agata.17ko@wp.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako:Beatrice
    Email: beatalezajsk@o2.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako AW
    Facebook polubiony
    e-mail wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: dytka
    Email: dysia-poczta2@wp.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Cherie Currie
    Email: zaczarowanaxd@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: procentova
    Email: dominikagrela2@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  22. OBSERWUJĘ : aśkuu
    email : asieek13@gmail.com
    zagłosowałam : tak
    polubiłam : tak
    notka : nie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: JadziulQa
    Email: sandra13523@wp.pl
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuje jako: Flavia
    mail: michalina.bielecka@gmail.com
    zagłosowalam: TAK
    polubiłam na FB: TAK
    notka: nie

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako: Joanna_26
    Email: kabanos_25@onet.eu
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK - na FB

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: Bellitkaa
    Email: bellitkaa@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: TAK http://bellitkaa.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: KiziaMizia
    Email: kiziamizia.blog@gmail.com
    Zagłosowałam: TAK
    Polubiłam na FB: TAK
    Napisałam notkę: NIE

    OdpowiedzUsuń