piątek, 23 marca 2012

Mineralne cienie do powiek Nature Code- Sensique

Pokażę Wam dzisiaj nowość, która gości u mnie od kilku dni :) Są to mianowicie nowe cienie marki Sensique z kolekcji Nature Code.
Cienie w opisie są mineralne, ale chyba każdy wie jak jest na prawdę. Mimo to są bardzo delikatne i nie podrażnią nam oczu :) Nie zawierają parabeny. Mają filtry UVA i UVB.

Dostępnych jest 6 kolorów:

226- LAVENDER
227- CHERRY BLOSSOM
228- EARTHY BROWN
229- SUNNY GLOW
230- FRESH MINT 
231- PURPLE CROCUS



Z powodzeniem mogę podzielić je na 3 grupy, a jakie?
Zacznijmy od tych BARDZIEJ NAPIGMENTOWANYCH




Są bardzo 'miękkie' w użyciu i zdecydowanie bardziej intensywne od następnych.




To właśnie te kolory są mniej napigmentowane, ale wszystkie swatche są bez bazy także wiecie :)

Na koniec zostawiłam te z bardziej widocznym satynowym, perłowym, świecącym co tam chcecie wykończeniem ufff :)





 Który odcień przypadł Wam najbardziej do gustu?
Cienie ważą 4 g i kosztują 7, 59 zł :)
Jestem na tak! Sunny Glow będzie zdecydowanie must have na lato :)

33 komentarze:

  1. te pierwsze mają świetną pigmentacje, al dużo słyszałam o cieinach myo, postanowiłam sama to dzisiaj sprawdzić, i za 4,99 ( cea cienia) dostajesz w zamian cudnie napigmentowane, kolorowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki, ja tam jeśli już użyję cieni to jakieś beże ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. 226 i 228 bardzo ładnie ze sobą współgrają! Najładniejsze z tej serii ;) Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, pięknie się prezentują! Bardzo ładnie napigmentowane i niedrogie

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne kolorki może jakis mejkap z uzyciem cieni?:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba ten fiolecik i ten earthy brown

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie te cienie nie zainteresowały, za to lakiery z tej serii już tak :P

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne kolorki szkoda że nie mieszczą się w paletce np inglot

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dopiero się biorę za testowanie, ale na razie po testach na dłoni najbardziej spodobał mi się Lavender:)

    OdpowiedzUsuń
  10. podobaja mi sie te nasycone kolorem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne odcienie idealne na wiosnę i lato:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Lavender <3 piękny i dobrze napigmentowany xD

    OdpowiedzUsuń
  13. 226 i 228 mogłbyby bardzo fajnie w połączeniu wyglądać, ale jednak nie moje kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Żółty, zielony i fiolet <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolory :) Teraz na wiosnę jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Purple crocus to mój faworyt:) Kuszą mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. na początku myślałam sobie eeeee tam takie cienie, ale teraz jak tak na nie patrzę to całkiem niezła inwestycja

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie Lavender jest najpiękniejszy :]

    OdpowiedzUsuń
  19. oooo niebieski najlepszy:):) Muszę go kupić w końcu! Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. najbardziej podoba mi się lawenda i krokus

    OdpowiedzUsuń
  21. Lawenda i mięta fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  22. słodkie kolorki, ale mam podobne, więc pewnie się wstrzymam. Ale na wiosnę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorki bardzo mi się podobają, teraz tylko pozostaje tworzyć piękne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są śliczne,ale ja się nie skuszę na żaden.Mam za dużo swoich cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nawet fajna pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi niestety kolory cieni z imitek sensique nigdy nie przypadaja go gostu, co innego lakiery...:)

    OdpowiedzUsuń