czwartek, 1 marca 2012

Mój pierwszy raz :))

Jest! Mam !! :) Przed momentem przyszedł do mnie mój pierwszy GlossyBox! :) Jestem w niebo wzięta, przytulam i całuję- nikomu nie dam dotknąć! :DDD



Nie można powiedzieć, że nie dbają o klienta- opakowanie cudowne :)

Ale zawartość?? Jeszcze lepsza!

Balsam do cery odwodnionej Hydra-Chrono+  LIERAC- Cena pełnego produktu: 148zł/ 40ml


Szampon Okara Protect Color RENE FURTERER - cena pełnego produktu 80 zł/ 150 ml

Balsam do ciała Masaki Cherry MASAKI MATSUSHIMA- pełny produkt  149 zł/ 150 ml


Daisy Eau So Fresh MARC JACOBS - cena pełnego produktu 275 zł/ 75 ml - 360 zł/ 125 ml


Suchy olejek o wielu zastosowaniach Huile Prodigieuse NUXE - pełny produkt 69 zł/ 50ml
119 zł/ 100ml

Ale będę oszczędzać! :))))) A Wy macie swoje GlossyBoxxy?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Od dzisiaj zaczynam ~kurację odżywką Eveline 8in1- kupiłam w Rossmanie za 10,49 zł
Zaczynam z takim stanem:



Życzcie powodzenia! :)

W sobotę zostałam matką chrzestnąą :))



15 komentarzy:

  1. mam 8in1 i trzymam kciuki za Twoją kurację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też dzisiaj zaczęłam kurację Eveline :)) A pudełeczko ma super zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam dzisiaj tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba "wcięło" mi poprzedni komentarz. Też kupiłam dzisiaj tą odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to i życzę powodzenia! na wielu blogach widziałam już Glossy Box`y, ale chyba Ty pierwsza zestawiasz produkty z cenami całych opakowań - ceny robią wrażenie! ciekawe czy utrzymają swój poziom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, mega kusisz tym glossy boxem! :(
    ja tez mam kuracje, ale nail tekiem :) zycze powodzenia:D dlugich i mocnych paznokci:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja od 3 dnia używam tej drugiej odżywki z eveline i ciekawe co z tego będzie

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu chciałam pytać czy masz w1 na paznokciach;) Mi niestety przy jej używaniu zaczeły łamac sie paznokcie... nigdy to sie nie działo, wiec zaczęłam znowu uzywac, zobaczę czy to ona jest powodem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Jestem bardzo zaskoczona taką zawartością

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam 8 w 1 :)
    czekam na efekty koniecznie powiadom:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie tam te wsyztskie boxz nie jaraj ani troch, ale gratuluję zostania chrzestną:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tytuł posta mnie powalił:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale zawartość ;o i jakie drogie poszczególne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawartość tego boxa sprawia, ze żałuję nadal, że go sobie nie zamówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez mam Glossy Boxa ;) swietne rzeczy :) Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń