czwartek, 22 marca 2012

My Secret - Satin Touch Khol NOWOŚĆ

Jestem zakochana w nowych kredkach do oczu marki My Secret! Kolory są tak cudowne :)))
Póki co pokażę Wam zdjęcia swatchy. Kreski na oku zobaczycie w najbliższym czasie :) Zgromadzę zdjęcia wszystkich kolorów ale już mam swoich faworytów!


Mamy dwa zestawy kredek: 
4 klasyczne
3 neonowe

Klasyczne:


10- SMOKY
11- CHOCOLATE
12- DENIM
13- FOREST

Neonowe:


14- MINT
15- LEMON
16- FUCHSIA



Kredki są cudowne :) Na razie mogę napisać, że są bardzo miękkie, mają naprawdę intensywne kolory i nie odbijają się na powiece! :)

Kredki kosztują 7,49 zł za 1,14g :))))))))))))

27 komentarzy:

  1. chciałam iść dziś do natury ... po drodze zastanawiałam się 'po co ja tam miałam iść?' ... nie przypomniałam sobie i nie poszłam, ale teraz już wiem!! kredki!! te kredki właśnie!! ja pierniczę ... skleroza ...

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli kredki są takie jak swatche to ja po nie lece:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak właśnie wyglądają- mioodzio:)

      Usuń
  3. mam dwie neonowe, ale z innej marki i są fajne, ale bardzo twarde:/ więc pewnie skuszę się i na te:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Które to Twoi faworyci? Uchyl rąbka tajemnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denim i Forest :) Ale poczekajmy! :)

      Usuń
  5. Neony powalają! Muszę mieć chociaż jednego...

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne kolory kredek, szczególnie neonowych

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale u mnie nie ma Naturyyyyyy niiiieeeee ;(((
    Normalnie jeden wielki cios za ciosem :( Śliczne są te kolory 14, 15, 16, takie niespotykane, właśnie takich szukam :(
    W każdym razie chętnie zobaczę recenzję, jak się trzymają, jak wyglądają na oczkach itd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 14, 15, 16 ale po obejrzeniu Twoich swatch'y mam ochotę jeszcze na 13 i 14! :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki...Czy one są miękkie?
    I gdzie je mozna zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne!!! :D Powiedz mi, nadają się na linię wodną? Świetnie by takie kolorowe krechy na niej wyglądały... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Dziękuję za odpowiedź, już wiem, że będą moje <3

      Usuń
  11. świetna pigmentacja!! musze je sprawdzić :D ciekawe czy będą mieć tez takie bardziej pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow wygladaja pieknie ! i na rece genialnie ! :) po ile sztuka ;D?

    OdpowiedzUsuń
  13. 13 i 12 są przepiękne! Pozostałe nie-neonowe, oczywiście też, ale kolory już częstsze. :) Neony nie w moim stylu, ale prezentują się ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem jak te neonówki wyglądają na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście nie kręcą mnie te kolorowe kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Forest już mam, dobrze się spisuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo! Ekstra :)Mój typ - FOREST

    OdpowiedzUsuń