poniedziałek, 5 marca 2012

Naturalne mydełka Hand Made by Barwa :)))))

Jestem zakochana !:D Gdybyście poczuły tylko te zapachy :))
Pokażę Wam dzisiaj dwa mydełka z edycji limitowej, które dostałam w prezencie i które niestety nie są w sprzedaży :(


Mydełka są wykonane na bazie  naturalnego oleju z ziaren palmowca.
Mydełka zawierają naturalne drobiny peelingujące takie jak sproszkowane trawy, algi.



Mydełka zawierają składniki nawilżające takie jak gliceryna i masło Shea.

Ja biorę po prostu te mydełka pod prysznic i bez użycia gąbki pocieram nimi skórę, ogromniachne [ nie skaleczymy się] drobiny pięknie peelingują, cudownie pachną a same mydełka nie pozostawiają na skórze żadnego osadu :)


Czerwonego używam od ok 3 tygodni a zużycie jak widać- minimalne!
Szkoda, że mydełka nie są w sprzedaży. Zapachów nie potrafię jednak rozróżnić.
Są genialne a ja jestem  zakochana w peeligu!

24 komentarze:

  1. przydalo by mi sie chociaz jedno takie mydelko ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. czerwone wyglada fantastycznie!! bardzo zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyglądają, żałuję, że nie czuć zapachów :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki fajny gadzet, rzeczywiscie szkoda ze niedostepny w sprzedazy..

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda, że nie są w sprzedaży:(
    skusiłabym się

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam nigdy takich naturalnych mydełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też bym się na takie skusiła, zwykłych kostek nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  8. muszą pięknie pachnąć !

    buziak
    agatha. modeforme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy nie wysuszaja:) mydla w kostce tak potrafia

    OdpowiedzUsuń
  10. a jakby tak samemu zrobić takie mydełko hmm:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro nie są w sprzedarzy, to czy da się jakoś je dostać? Skąd je masz. wysłała Ci firma czy były dołączone do jakiegoś kosmetyku, czy jak?:) Strasznie bym takie chciała:D

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądają bardzo smakowicie ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. To zielone ma genielany kolor:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają kusząco, jak je można dostać, i czy to w ogóle możliwe?

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam mydełka z drobinkami peelingującymi, ale jakoś nie mogę się do nich przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale wyglądają fajnie ciekawa jestem jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nom wyglądają interesująco...aaa jak z zapachem?

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że nie są w sprzedaży bo zainteresowałaś mnie nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe czemu nie są w regularnej sprzedaży :(

    OdpowiedzUsuń