wtorek, 20 marca 2012

Ulubieńcy- styczeń, luty, marzec :))

Pierwszy raz robię taki post o ulubieńcach. Ale pokażę wam bez czego ostatnio nie potrafię się obejść :)
Nie ma tego mnóstwo. Są to kosmetyki must have :)
Zaczynajmy!


  • Jedyny, ukochany już, zmolestowany balsam  do ust Tisane. Każdy go zna. Aktualnie jest na wykończeniu. Powiedźcie mi proszę gdzie mogę go znaleźć?

  • Szampon odżywczy z wyciągiem z owsa do włosów suchych-Yves Rocher- cudowny. Zdaje sobie sprawę, że zawiera SLS-y ale mi to w ogólnie w nim nie przeszkadza. Włosy są tak miękkie, odżywione, nawet nie potrzebuję odżywki do rozczesania. Cudo :)))

  • Mój ukochany podkład Kobo. Recenzję znajdziecie TUTAJ 

  • Kochana maskara Maybelline One by One, która właśnie jest na wyczerpaniu :( Pięknie rozczesuje, nie skleja, nie osypuje się. Wszystkie inne się umywają. Chociaż teraz jestem w trakcie testowania Shiseido ii szykuje się rewolucja :)

  • Nie wiem sama dlaczego, ale ciągle używam pudru Virtual z kolekcji Rock me Baby- pięknie rozświetla, nie zostawia nigdzie plam, przybrązowi. Skóra wydaje się zdrowsza, recenzja TUTAJ

  • Konturówka do oczu z Hean, ostatnio używam jej non stop :) Recenzje TUTAJ

  • Ostatnio moje ukochane flejksy z My Secret, ogólnie mój ulubiony zestaw, czarny Safarii i My Secret :)

  • Każdemu znana odżywka Eveline 8in1- wysuszyła skórki ale paznokcie są znacznie mocniejsze ;)

  • Paletki używam tej cały czas, jest to Glamour Palette z Sensique nr 103 :)

  • Olejek do ciała limonka i oliwka z Aletrry, używam do wszystkiego, cudko natury :DD

  • Żel pod oczy ze świetlikiem i herbatą Flos Lek- bardzo fajnie niweluje cienie pod oczami i wyglądamy wiele korzystniej

  • Jestem zakochana w zapachu i działaniu, ale to niedługo :)) Będzie recenzja!

  • Nawilżający krem Pharmaceris recenzja TUTAJ

  • Znany każdemu liner w żelu Essence, czarny- uwielbiam.

I na koniec moja własnoręczna mieszanka olejku z Alterry i oleju rycynowego + odżywka odbudowjąca z Fitomed'u. Działa cudownie na włosy :)
A jakie są wasze typy? :))

28 komentarzy:

  1. balsam Tisane dostaniesz w prawie każdej aptece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tisane jest świetny dla moich wiecznie przesuszonych ust! Uwielbiam go.

      Usuń
  2. nie nie w ogole tego nie ma duzo :D
    msuze zkuapic sobie w koncu ta odzywke z eveline ;D
    a balsam tisane znajdziesz w aptece ;) przynajmniej ja go tam zkaupilam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana! Zapraszam do mnie po szczegóły! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś też używałam tisane ale nie lubiłam go ze względu na babranie palca:)a potem znalazłam wersję w sztyfcie i używam go non stop:D ja kupuję go w aptekach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. za one by one nie przepadam, ale za to flejksy z my secret kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe kosmetyki- ja na swojej skórze nie wypróbowałam dotąd żadnego z nich. Olejek z Alterry kupiłam dla taty w prezencie - ciekawe, jak się spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę się tego nazbierało :)
    Także bardzo lubię liner z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie no te paznokcie są świetne! Przez wszytskie zdjęcia miałam w głowie "zapytaj co to za lakier, bo musisz go mieć" aż doszłam do momentu gdzie o tym piszesz i odetchnęłam z ulgą, że to coś taniego :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten szampon z Owsa jest świetny, bardzo go lubię, niedawno też skończyłam ten balsam z Lirene. Bardzo fajny, zapach mi bardzo odpowiadał:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja tak używałam tego podkładu Kobo i bardzo go lubiłam, do czasu kiedy w moje ręce wpadł Catrice photo finish i stał się moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana czy ten kremik pod oczy dobrze nawilża?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię tego podkładu z KOBO... U mnie się nie sprawdził kompletnie :/
    Odżywka Eveline jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tissana- swietny balsam, altera- zle działa na moje włosy :( , tusz one by one - dooobry :) a odżywka eveline to juz chyba hip i must have kazdej dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo tych ulubieńców:)
    zgadzam się z olejkiem alterra oraz z tisane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. używam odżywki eveline od ponad tygodnia i jestem zachwycona... chyba lepsze efekty, niż po nail teku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajni ulubieńce :)Ja nie lubię tisane ;( na mnie nie działa ten balsam,w ogóle nie nawilża moich ust.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiam się nad podkładem z Kobo. Tyle dobrego o nim czytałam.:) Żelowy eyeliner to też mój ulubieniec:). Uwielbiam:)
    Co do Twojego pytanka, muszę właśnie zrobić porządek w lakierach i poprzeglądać:) Na pewno dam Ci znać:):)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe kosmetyki. ; )
    tisane uwielbiam, szukaj w aptekach. ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. wszyscy chwalą tissana więc muszę się skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. podzielam zdanie co do Tisane - pomadki i eyelinera z essence...CUDO

    OdpowiedzUsuń
  21. Flejksy <3
    Odżywkę 8w1 kocham również, podobnie jak liner Essence :)
    Alterry mam brata z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ten eyeliner tylko mnie denerwuje bo po jakimś czasie odciska się na powiece czego szczerze nienawidzę

    OdpowiedzUsuń
  23. rowniez flejksy, widzialam podobne z inglota, pieknie wygladaja na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. szampon i tusz mam identyczny do Ciebie i wręcz nie mogę się bez Nich obejsc, ale dzięki Twojej notce skusiłaś mnie na kilka produktów !

    OdpowiedzUsuń
  25. Też lubię Tisane i olejki z Alterry :))

    OdpowiedzUsuń