środa, 7 marca 2012

VITA-SENSILIUM Krem Głęboko Nawilżający do twarzy

Dzisiaj pokażę wam krem, który używam od miesiąca kilka razy dziennie- zgodnie z potrzebą of kors :D
Krem na dzień polecany do codziennej pielęgnacji skóry szczególnie wrażliwej i skłonnej do alergii.



 Zapewnia doskonałe nawilżenie skóry dzięki zawartości Glucamu®, który wiąże i trwale utrzymuje wodę w naskórku. Wygładza i przywraca skórze utraconą jędrność i elastyczność. Krem zapobiega podrażnieniom i łagodzi zaczerwienienia . Dzięki zawartości filtrów UVA i UVB polecany jest do stosowania na dzień. 


Plusy:
-świetnie nawilża
 -konsystencja dość gęsta- ale bardzo ładnie się wchłania, moja twarz go pije :)
- bez zapachu
- nie zapycha
- nie podrażnia
- nie pozostawia tłustego filmu
- nie roluje się
- po 15 minutach nadaje się pod makijaż;)
-dobra cena
- bardzo fajne, higieniczne opakowanie z pompką
-SPF 15
- koi podrażnienia

Minusy:
- mało wydajny, mam miesiąc i jestem na końcówce

 

 Aqua, Canola (Canola) Oil, Octocrylene, Para num Liquidum, Glycerin, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Sucrose Distearate, Cyclomethicone, Methyl Gluceth-20, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Ethylhexyl Triazone, Sucrose Stearate, Triethanolamine, Xanthan Gum, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer, Allantoin, BHA, CI 77820, Pentylene Glycol 

Cena 39 zł/ 50 ml

18 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy kosmetyk. Wiele pozytywnych opinii czytam ostatnio o tej marce, więc może w przyszłości przemyślę zakup jakiegoś ich kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mimo małej wydajności chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam, jest super, uzywalam go po poparzeniu slonecznym :/ i pomogl mi :) tylko, ze na twarzy zostawial mi tlusty film.. zuzylam go do ciala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 minut czekania, aż się wchłonie, żeby móc wykonać makijaż? To już nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. To nie jest krem pod makijaż tylko mocno nawilżający, świetnie że się nadaje po tych 15 minutach!

      Usuń
  5. Brzmi bardzo ciekawie :) Z tej firmy mam tylko fluid i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go, ale raczej się u mnie nie sprawdził - wolę tłuste kremiki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ,że tak długo se wchłania, bo 15 minut rano przed makijażem to dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda ze nie ejst wydajny ;) co miesiac 40 zloty ? sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie mam wersję dla cery trądzikowej, ale chętnie później wypróbuję tą wersję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, muszę przejrzeć ich całą ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rzeczywiscie troche sporo placic 40 zl co miesiac, ale mysle ze skusze sie, to chyba krem dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojj krucho ze skladem w tym kremie:/

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda z tą wydajnością, bo ciekawy
    ja teraz ma siquens i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba w końcu zdecyduję się na ten krem. Zależy mi na b.dobrym nawilżeniu skóry. Najwyżej po nałożeniu kremu a przed makijażem wypiję poranną kawę;)

    OdpowiedzUsuń