wtorek, 13 marca 2012

W poszukiwaniu miedzi..

Od jakiegoś czasu szukam lakieru do paznokci w odcieniu 'miedzi', poszukiwania zawsze kończą się klapą. Najbardziej interesuje mnie odcień  lakieru Sensique Amber Beach o którym pisała Lady Flower tutaj ale tego nie mogę nigdzie znaleźć.
Moje ostatnie poszukiwania zakończyły się na jakimś lakierze z chińczyka za 2 zł Editt Cosmetics.


Całkiem fajny kolorek. Jedyne co mi się podoba oprócz odcienia to pojemność i cena. Malutki- szybciej zużyję i cena.. chyba nie muszę uzasadniać :)


Odpryskuje i ściera się w tempie ekspresowym także nie ma co planować kilkudniowego mani bo się przejedziemy :)


Kolor i cena na plus, zastosowanie ogromny minus. Ale gdyby był to cud nie kosztowałby 2 zł prawda? :))

31 komentarzy:

  1. ja chińczyki staram się omijać szerokim łukiem. Niby tanie, ale jak tak spojrzeć na to z perspektywy jakości, to wolę mieć jeden Essence, Bella, Sensique czy innego gada, niż dwa odpryskiwacze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się jakoś na paznokciach miedź nie podoba, za to na włosach zdecydowanie tak :)
    U mnie rozdanie, zapraszam :) http://weak-point.blogspot.com/2012/03/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. za 2 zł można śmiało pomarudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja Mom uwielbia takie kolory:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie... Nie można oczekiwać cudów od produktu za 2 zł :) Ale zawsze może zdarzyć się wyjątek ;) Kolorek faktycznie fajny :)
    PS. Zdradziłabyś mi kiedy będą wyniki rozdania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już były.. wystarczy czytać notki :]

      Usuń
    2. Serio?! No to już nie wiem... czytam prawie każdą twoją notkę i jakoś nie mogę znaleźć :((

      Usuń
    3. Przepraszam za zamieszanie... już znalazłam :)

      Usuń
  6. Za taką cenę można kupować. Kolor fajny, oryginalny :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa tam, za 2 złote to można codziennie malować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. też kiedyś szukałam idealnego miedzianego lakieru, ale w końcu się poddałam. idealnego złota też nie znalazłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem nawet niektóre lakiery za 2zł są dobre.;DD
    Ładny ma odcień, szkoda, że wykończenie perłowe.:(

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jakiś haczyk musiał być przy tej cenie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi jakos kolor nie podpasowal

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm,powiedziałabym,że wygląda bardzo podobnie do mojej 19 z Marizy;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie w moim stylu, jakoś nie pasują mi odcienie miedzi do moich dłoni, ale używam czasem jedynie w trakcie jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam za miedzią nie przepadam ale ten za taką cenę nie jest zły. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam 2 kremowe lakiery z Editt Cosmetics. Szarość jest taka sobie - wygląda jak cement, natomiast fuksja to po po prostu bajka dla mnie. Plusem tych lakierów jest to, że można je nawet kilka razy rozcieńczać zwykłym zmywaczem i nie tracą pigmentacji czy połysku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. nienawidzę lakierów z ich firmy ponieważ jeden kiedyś zmasakrował mi paznokcie i były w ciężkim stanie ;/ ale kolor ma ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś otagowana: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/03/tag-5-moich-urodowych-obsesji.html pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorek cudny, ale bardziej jesienny, niż zimowo-wiosenny :o

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się stopniowo do miedzi przekonuję, dawniej nie cierpiałam tego koloru gdziekolwiek! A teraz coraz częsciej daję się skusić na miedzieny lakier czy makijaż;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale za 2 zł to nie dużo się ryzykuje, miedź dla mnie bardziej jest na jesień niż na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny miedziany lakier to Eveline Colour Show nr 653 (seria ze złotą nakrętką).

    OdpowiedzUsuń