poniedziałek, 5 marca 2012

Woda pokrzywowa w mgiełce :))

Pokaże Wam dzisiaj mgiełkę dzięki, której głowę myję co trzeci dzień a nie codziennie. :)



Zawarty w preparacie wyciąg z ziela pokrzywy wzmacnia włosy i ogranicza skłonność do wypadania. Włosy po zastosowaniu preparatu stają się bardziej elastyczne i podatne na układanie. Systematycznie stosowany zmniejsza przetłuszczanie się włosów.



PLUSY:

-ogranicza przetłuszczanie włosów
- przyjemnie pachnie
- nie obciąża
- nie wywołuje podrażnień skóry
- wygodne opakowanie
- odświeża skórę
- delikatnie ogranicza wypadanie włosów
- niska cena
- wydajna i to bardzo :)))



MINUSY:
- alkohol :((

Skład: Aqua, Alcohol Denat., Urtica Dioica Extract, Hydrochloric Acid.

Cena ok. 5 zł za 100 ml
U mnie ta mgiełka sprawdziła się przede wszystkim jako 'odtłuszczacz' cokolwiek to znaczy!:D

Wszystko znajdziecie TUTAJ

22 komentarze:

  1. muszę się za nią rozejrzeć, bo na razie myję głowę codziennie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja także muszę poszukać bo też myję codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś jak ziołowy odpowiednik suchego szamponu, z tym, że stosowany profilaktycznie :) brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam włosy suche więc pokrzywowe cudo jest nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo dla mnie też byłaby zbawienna! gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie ją można dostać? W drogeriach czy aptekach? Bo muszę ją mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można ją nabyć? I oby na pewno ten alkohol nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://barwa.com.pl/pl/gdzie-kupic

      Usuń
  8. oo widze ze mozna dostac mgielke w rossmanach, musze sie przejsc, za te cene chyba warto wyprobowac?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow czegoś takiego szukałam od dawna ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. woda pokrzywowa, pierwsze słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam takiego cuda i nigdzie nie moge znalesc ;/
    rowniez mam taki problem, ze musze myc codziennie glowe... to jest bardzo uciązliwe...

    musze ja znalesc w rossmanie ;p

    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja co prawda myję głowę co drugi dzień, ale chętnie wypróbowałabym ten kosmetyk :) boję się tylko trochę tego alkoholu :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm... chyba jej potrzebuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli stosuje się ją tylko na skalp to alkohol jest wręcz na plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję się skuszona :) Myję włosy dopiero w czwarty dzień rano, ale chciałabym wrócić do 7 dniowych odstępów. Muszę się za nią rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm . . , myślę, że spokojnie mogłaby się sprawdzić do pielęgnacji twarzy do skóry mieszanej i tłustej

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jej nie widziałam :O Fajna cena!

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy produkt, ciekawe jak sprawdziłby się u mnie. cena zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo ciekawe, nigdy się nie natknęłam na ten produkt, ale jak spotkam to pewnie kupię :)

    OdpowiedzUsuń