piątek, 20 kwietnia 2012

Kamuflujemy!:D

Spotkałam się z różnymi opiniami na temat tego korektora. Jest dużo przeciwników jak i zwolenników. Ja jestem po środku.
W dwustronnym korektorze Sensique mamy dwie właściwości. Korektor ma 4ml z każdej strony. Łatwy w użyciu, standardowe mazidełko jak w błyszczykach.




Z jednej strony mamy zielony kolor, który ma za zadanie skutecznie maskować popękane naczynka i zaczerwienienia.  Część zielona bardzo fajnie utrzymuje się pod podkładem, nie zostają zielone prześwity ale także nie znika całkowicie. Potrafi zamaskować naczynka. Mi czasami wyskakują na policzkach.
Formuła zawiera:
  - wyciąg z kasztanowca - działa przeciwzapalnie, przeciw obrzękowo, uszczelnia i uelastycznia ściany naczyń włosowatych, poprawia ukrwienie skóry
  - alantoinę - działa regenerująco, przyspiesza odnowę i ułatwia gojenie uszkodzonego naskórka. Wykazuje silne właściwości łagodzące i kojące. Zmniejsza pieczenie i zaczerwienienie skóry wrażliwej na działanie szkodliwych czynników zewnętrznych. Ma działanie nawilżające, powoduje wygładzenie i zmiękczanie skóry. Preparaty z alantoiną polecane są do pielęgnacji cery wrażliwej, skłonnej do uczuleń i podrażnień
  - D-panthenol - zwany inaczej prowitaminą B5, łagodzi, wygładza i wzmacnia skórę 




Część druga nosi nazwę Bright Eyes- ta część ma za zadanie maskować cienie pod oczami, rozświetlać oraz usuwać oznaki zmęczenia.  Wyciąg ze świetlika, ogórka oraz D-panthenol i alantoina pielęgnują i wzmacniają skórę wokół oczu.


Formuła zawiera:
 
wyciąg ze świetlika - likwiduje objawy zmęczenia oczu, łagodzi reakcje alergiczne, działa przeciwzapalnie i bakteriobójczo
  - wyciąg z ogórka - wygładza, nawilża  i odżywia skórę wokół oczu, rozjaśnia i wybiela cienie pod oczami
  - D-panthenol - łagodzi, wygładza i wzmacnia skórę  


Bright Eyes faktycznie rozświetla mi cienie. Utrzymuje się dosyć fajnie ale.. zero nawilżenia, wręcz przeciwnie. Jeszcze wysusza w kącikach i okolicach nosa. Wieczorem jest to suchy płatek. Bardzo chętnie używam zielonej części na zmianę z zielonym korektorem Kobo, o którym już niedługo :)
Dwuczęściowy korektor oceniam 3/5.  Cena to ok 7,49zł  w sieci drogerii Natura. 
Miałyście może ten korektor?
 Jakie są wasze doświadczenia z zielonymi korektorami? 
 

14 komentarzy:

  1. używam korektora w pędzelku z Essence i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Łee.. a już się na niego napaliłam, ale doczytałam, że wysusza. Podziękuję..

    OdpowiedzUsuń
  3. nieee, ale niech nie wysusza przecież

    OdpowiedzUsuń
  4. uuu to jak wysusza to nie dobrze.. ale wydaje sie w prozakdu mimo to ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem ciekawy, ale jak wysusza to nie za bardzo :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miałam zielonego korektora, a przydałby się, bo mam cerę naczynkową.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że spamersi działają:) To dobrze. Widzisz jakie to proste? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam korektor z inglota z serii AMC ale wiele osob nie ma dobrego zdania o nim bo jest dla nich za cięzki,

    OdpowiedzUsuń
  9. bardszo chciałabym go wypróbować tylko w Warszawie jakoś mało jest tych drogerii które maja Sensique

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy... a ta zieleń to wygląda na taką ostrą. Nie przebija z pod makijażu?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę niehigieniczny, jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go kiedyś, raz użyłam i zaliczył śmietnik. Beznadzieja. A jeśli chodzi o zielony korektor to świetny jest ten 4częściowy z Kobo :)

    OdpowiedzUsuń