wtorek, 24 kwietnia 2012

Aksamitna twarz :))

Dzisiaj pokażę Wam podkład, który używam od ok miesiąca :) A jest tu mowa o fluidzie matującym Effect Perfect Cover. Dostępny w 3 kolorach: naturalnym, piaskowym i beżowym
Innowacyjna formuła fluidu aksamitnie otula cerę grapefruitową świeżością. Niedoskonałości przestają być widoczne, a skóra staje się naturalnie gładka i matowa.




Dla mnie fluid daje bardzo fajny efekt. Nie podkreśla moich suchych skórek i nie osadza się np nad ustami albo w brwiach.
Nie przesusza skóry, ma ładny zapach. Odcień 130 Beige Matt mógłby wydawać się za ciemny ale na skórze wygląda bardzo fajnie i szybko stapia się ze skórą.


Cena jest bardzo niska jak na tak dobry produkt. Nie jest mocno kryjący, ale w moim przypadku nie potrzebuję mocnego krycia na całej twarzy. Bardzo fajnie matuje i twarz po użyciu jest mega gładziutka.
Ma bardzo lekką konsystencje, nie zapycha i posiada bardzo fajne i łatwe w użyciu opakowanie.



Dla mnie produkt wart swojej ceny jednak nie pokonuje mojego ulubieńca z Kobo . Podkład ten kosztuje ok 17 zł. Jako, że ostatni rok jestem Under Twenty- jestem zadowolona :)
A Wy?? Macie, lubicie?:)

31 komentarzy:

  1. Jak dla mnie obłędnie pachnie. Jeszcze go tak dobrze nie testowałam, ale chyba mam za ciemny kolorek..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam :)
    Ale widać, że ładnie kryje na Twojej buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie umiem się do niego przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam lat 27 i tego podkładu używam, a co!? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawde neizly :D a myslalam ze bedzie lipny xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Twojej twarzy wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie są zbyt ciemne :(

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie za mało kryjący jednak

    OdpowiedzUsuń
  9. jakiś taki ciemny trochę, ale na buzi w miarę się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam takie 3 .
    odcień 110 120 i 130 ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomacam go w Rossmanie, moze i mi sie spodoba, chociaz boje sie ze najjasniejszy odcien moze byc za ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  12. ja juz dawno nie jestem under twenty więc raczej nie dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ;)

    mi się efekt podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba się na niego zdecyduje :) Akurat kończe swoje podkłady i rozglądam się za czymś dobrym :)

    Zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)
    http://martuchowax3.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  15. Dość ciemny, ale na twarzy jakoś jaśnieje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam trzy odcienie, ale póki co, nawet najjaśniejszy jest dla mnie za ciemny. przyjaciółka dostała ten średni i jest zachwycona! chociaż my z rocznika, który już dawno nie jest under20 to stwierdziła, że już nie będzie szukać innego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ciekawy efekt :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem jest za ciemny, bo szyja jest dużo jaśniejsza... Odcina się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie odcina i nie ma różnicy, zdjęcie tak wyszło :]

      Usuń
  19. Nic a nic nie zapycha? Nie roluje się?

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie wyrównuje koloryt skóry, ale pewnie jaśniejszy odcień nie kryłby tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo dobry efekt. Swojego czasu szukałam podkładu który nie podkreśla suchych skórek oraz nie tworzy efektu maski. Obecnie używam Bourjois Healthy Mix, który jest super, ale chyba skusze się i wypróbuje i ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi 2 z przodu i zero z tyłu wskakuje 20 września:D Wybacz mi to nieuprzejme, ale szczere przemyślenie. Myślę, że ten podkład jest znacznie za ciemny dla Twojej pięknej bladej cery:) Ogólnie ładnie się prezentuje, ale bardzo odznacza się z Twoją szyją. Czy to jest już ten najjaśniejszy odcień?

    Bardzo fajnie recenzujesz. Ciekawe i przydatne produkty przedstawiasz nam bloggerkom. Bardzo fajny blog, podoba mi się tu dlatego absolutnie zostaję tutaj na dłużej! Obserwuję i tym samym zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jeszcze go nie używałam, ale patrze tak na Twoje fotki i jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj chyba muszę go wypróbować bo mi się podkład właśnie kończy ;)

    OdpowiedzUsuń