wtorek, 17 kwietnia 2012

Długotrwała inwestycja :))

Brązowy lakier Elite+ Confetti z Sensique= mani nie do zdarcia!
Taki zestaw, który wygląda pięknie i sam nie napoczyna odpryśnięcia aż zachęca mnie to przestania zdrapywać lakieru. To lubię ;))




Lakier Elite ma świetną konsystencję, szybko zasycha i długo się trzeba. Ale tutaj podziękować trzeba KiziiMizii :* [ można tak odmienić?!:D ]


Mani spodobał mi się na tyle, że noszę ten zestaw już drugi raz.. szok :) Ale dzisiaj zmywam i szybko maluję holo Eveline!

30 komentarzy:

  1. Świetne połączenie:):) Podoba mi się taki efekt)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo przyjemnie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześwietnie wygląda to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie to wygląda :D nie lubię brązowych lakierów, ale w tym połączeniu mi się podoba :)

    zapraszam Cię na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny lakier brązik i ten brokacik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brązowy lakier, mmm.. To jest to to lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie mani uwielbiam, ale o lakierach tej marki nie słyszałam. Gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie to połączenie wygląda :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie wygląda. Czy bez sensique tez tak długo się trzymał?

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię gdy lakier odpryska :( Więc też pewnie polubiłabym ten zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie fajne ale jakoś mam wrażenie, że długo nie potrzyma...

    OdpowiedzUsuń
  12. Połączenie bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny efekt :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie połączenie! Ja bardzo często miałam czarne paznokcie i srebrny brokatowy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm, aaa mi się jakoś nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny ten glitter, aż chyba się po niego wybiorę :]

    OdpowiedzUsuń
  17. http://ecx.images-amazon.com/images/I/51JHNfOesRL.jpg


    jak flakon midnight rain wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń