środa, 25 kwietnia 2012

Paradise Lagoon- My Secret :))

Na dzisiaj paletka Blue Ocean z kolekcji Paradise Lagoon- My Secret. Firma bardzo mnie zaskoczyła tą paletką. Jakość cieni bajkowa, kolory bajkowe, śliczne opakowanie, niska cena. Czego chcieć więcej?


Paletka kosztuje 15,99zł i jest dostępna w każdej Naturze. Pigmentacja jest niesamowita.

Cienie bez bazy prawie nie różnią się od tych z bazą. Jestem mega zadowolona :)

W paletce jest tylko jeden matowy cień [środkowa zieleń] reszta to pięknie mieniące się odcienie :)


Cienie prócz tego są bardzo dobrej jakości, nie rolują się, nie zbierają w załamaniach ani nie osypują się.


Już niedługo pojawią się jakieś makijaże :)

Macie już swoją paletkę? Może macie zamiar kupić?

34 komentarze:

  1. Ciekawiło mnie która pierwsza pokaże ta paletke :D
    Teraz ide szukac czy ktoś pokazał tą drugą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne są te kolory, cena powala :) naprawdę świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się kolorystycznie ta paletka w ogóle nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to nakładałaś, że takie mocne Ci wyszły :O Ja pędzelkiem i wówczas efekt już taki nie jest ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam ją zakupić, ale jak poszłam pomacać to jedynie turkus mi się spodobał, więc nie kupiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kurczę niby mnie nie zachwyciła chociaż miałam ją już w koszyku. ale zainteresował mnie ostatni cień, ma ładny kolor. pooglądam ją jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow kolory świetne takie żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie cienie wyglądają zachęcająco,

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna. Ja mam tą drugą wersję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna ta paletka :) Podobają mi się bardzo te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają, że mają dobrą pigmentację. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielony kolor jest cudowny ;) A pigmentacja zaskakująca

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna jest ;) Bardzo podoba mi się zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kolory ,no może oprócz tego ostatniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kolory! w paletce nie wyglądają tak pięknie jak "na żywo" ;)

    OdpowiedzUsuń

  16. witaj, trafiłam tu przypadkiem, ale myślę, że zostanę na dłużej;-)

    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie m.in. na konkurs, w którym można wygrać srebrną bransoletkę Apart i wiele innych cennych nagród:

    KLIK KLIK KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Uau, jakie kolory *.*
    Kusiła mnie, ale mam kolorową Curacao Sleeka i chyba wystarczy kolorów, póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne:-) I zdecydowanie mam zamiar kupić!

    OdpowiedzUsuń
  19. zastanawiałam się nad jedną z tych paletek. i widze, że chyba jedną z nich nabędę, skoro bez bazy cienie robią wrażenie ;)
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre odcienie na lato. Czekam na makijaże! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne kolory!:)







    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Hmm... a czym je nakładałaś?
    Pomacałam sobie tester w Naturze i niestety, ale kolorki nie były aż tak żywe... najlepiej wyglądał zielony mat, a niestety najgorzej granat (chociaż przyznam, że wszystkie kolory są przepiękne :)
    No nic, może mi się wyciapciany tester trafił... przejdę się raz jeszcze nad nią podumać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają kolory i pigment świetny

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę po raz pierwszy tą paletkę i jestem zaskoczona pigmentacją, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne cienie i ta pigmentacja...;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, możesz czuć się otagowana :)

    http://www.tosiakowo.pl/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne, cieplutkie kolorki! :))

    OdpowiedzUsuń