poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Paradise Lagoon- NOWOŚĆ MY SECRET!! :))

Przed nami kolejna cudowna kolekcja!! :) 
Zobaczcie tylko te piękne paletki oraz lakiery!! Cuda! My Secret zaskakuje na każdym kroku a nowa kolekcja wiosna/lato 2012 wygina! :)


Paleta nr 1 FLOWER FANTASY 


Paleta nr 2 BLUE OCEAN

8 nowych lakierów
154 LEMON JUICE

155 PALE ORANGE

156 EXOTIC COCKTAIL

157 DRAGON FRUIT

158 SKY BLUE

159 TURQUOISE WAVE

160 GREEN PARROT


161 UNDERWATER GREEN

Oraz dwie nowe kredki:

17 SUNSHINE

18 TURQUOISE



Kredki będą kosztować 7,49 zł, lakiery 6,99zł a paletki 15,99zł.
Kolekcja dostępna w Naturach od 19 kwietnia. Co podoba Wam się najbardziej?

13 komentarzy:

  1. Palety są świetne! :) Lakiery już trochę mniej, ale zobaczymy jak będą prezentować się na żywo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładna ta limitka. Podobają mi się niektóre lakiery i niektóre cienie. Brakuje mi w tej limitce jakiegoś różu do policzków, błyszczyków lub pomadek do ust a zamiast kredek do oczu wolałabym eyeliner w pisaku lub w kałamarzu w tych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się te paletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. paletka nr 2 ma przepiękne kolory ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletki są świetne, niebieska kredka też hmm chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Paletki zapowiadają się ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery wydają się fajne :) Jestem ciekawa Pale Orange :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W związku z tym,że jestem maniaczką cieni to oczywiście paletki:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. paletki fajnie wygladaja i niebieski lakier

    OdpowiedzUsuń