poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Pierwsze lody przełamane :))

W końcu po jakimś czasie przełamałam się do mocniejszych ust. Zawsze zazdrość mnie zżerała jak ktoś miał piękne czerwone usta a mi było głupio, nie czułam się pewna. Ale w końcu jakoś się udało. Czerwone usta nie pasują mi do końca ale, w końcu mam czerwoniiiaste usta!
Pokażę Wam szminkę, którą używam teraz ciągle :) Jest to szminka z kolekcji jesień/ zima Kobo Elegance.
Odcień 304 Catwalk Red






Bardzo fajny odcień, całkiem dobrze się trzyma. Koszt ok 16 zł, dostępna w każdej Naturze :)
A jak u Was z czerwonymi ustami?

53 komentarze:

  1. Uwielbiam takie kolory, ale nie na moich ustach.. też nie potrafię się przełamać... :) Choć mam 2 czerwone szminki :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to nie pasuje Ci? :) Ślicznie wyglądasz, jak Królewna Śnieżka :)
    Ja nie mogę się przekonać do czerwieni na moich ustach. Mam jedną i co jakiś czas próbuję ją oswoić, ale z domu jeszcze w czerwieni nie wyszłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wciąż nie mogę się przełamać ale ty wyglądasz naprawdę ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolorek, i ładnie się komponuje z Twoimi niebieskimi oczami :)
    ja się boję czerwieni na ustach, wydaje mi się że kolor moich zębów przy czerwieni nie jest zbyt biały :P

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kolor:) czasem lubię pomalować usta na intensywny kolor:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mocny odcień pomadki pięknie wydobywa kolor Twoich oczu. Pasuje Ci to :)
    Ja też się przełamałam i wypróbowałam coś mocniejszego na usta...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor idealny *.*
    Uwielbiam czerwone usta! Jestem fanką stylu pin up, nie mogę nie kochać czerwonych szminek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny odcień.. ja właśnie dziś pokazałam swoją czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor uroczy. ;D
    Jakoś nie widzę siebie z czerwonymi ustami.;p

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu mowisz, ze czerwien ci nie pasuje? moim zdanie w tym odcieniu ci bombowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek świetny i dobrze, że się do niej przekonałaś. Ja też ostatnio strzeliłam sobie wściekły róż, a co ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał, świetny kolor :D Dobrze, że już mam podobny :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio też podobają mi się czerwone usta, raz nawet zaszalałam i poszłam tak na zajęcia :) jakoś się przełamałam i wiem, że będzie się to częściej zdarzało :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie Ci! :)

    ja ostatnio non stop noszę czerwone/fuksjowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem na to za młoda, ale kocham mocne kolory na ustach. ; DD

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie :))
    a jak u mnie? hmm kupiłam w styczniu śliczną czerwoną, matową z Rimmel, z serii Kate... i aż 2 razy pomalowałam się, ale z domu nie wychodziłam :D
    jest tak piękna, niby mi pasuje a jakoś nie mam odwagi
    może jak będzie cieplej, w letnie dni makijaż jest 'lżejszy' to się odważę ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Extra :)

    Ja nie wyglądam w ogóle z czerwonymi ustami :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Z czerwonymi ustami czuję się super, ale musze mieć na nie dzień. Pomadki Kobo wydaja się całkiem fajne, planuję kupić taką koralową, na lato- nie pamietam nazwy niestety.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor! :) ja też się boję czerwieni, podoba mi się, ale czuję się niepewnie:) najbardziej obawiam się, że coś mi się zetrze, rozmaże i ludzie się będą ze mnie śmiać a nikt nie zwróci mi uwagi;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor! Moim zdaniem pasuje Ci ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ale tak jak i ty miałam dość długo pewne obawy, nie do końca potrafiłam się przełamać a gdy się udawało czułam się niekomfortowo. Z czasem zupełnie mi to przeszło i z miłą chęcią sięgam po wszelakie odcienie, bez zahamowań :)

    OdpowiedzUsuń
  22. PS. masz przecudowne wielkie oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam tak samo jak ty nie mogę się przyzwyczaić do ciemniejszej szminki

    OdpowiedzUsuń
  24. woow ale super kolor świetnie w nim wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobrze że się przekonałaś bo ładnie Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo Ci do twrazy w tym odcieniu. Masz piekne usta, takie kuszące, równe pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też czekam na ten pierwszy raz ale chyba w końcu naprawdę się zdecyduje albo na taki kolorek malinowy albo ciemniejszy :) bardzo dobrze Ci w tym odcieniu

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo, bardzo ładnie wyglada, a były takie odcienie nude? czy nie zwróciłaś uwagi?? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta kolekcja Kobo jest BOSKA. Sama mam odcień Wild at Heart i KOCHAM. Zaraz dojdę do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie Ci w tym kolorku, ja ostatnio dodawałam post u siebie z czerwonymi ustami, ale ja mam pomadkę z Vipery bo ładnie nawilża usta... a jej trwałość rewelka!!

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo ładnie wygląda na Twoich ustach- pasuje Ci :) ja lubię czerwony odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładnie ci w takim kolorze ust :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo intensywny kolor. Ładny jest. U mnie czerwone szminki nie wyglądają ładnie w przeciwieństwie do Ciebie :]

    OdpowiedzUsuń
  34. fajny kolorek ;)

    zapraszam do siebie ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajny odcień! Lubię takie kolory, mam Soft Mat z Manhattan i jestem bardzo zadowolona, bo bardzo długo się utrzymuje :) polecam i Tobie :)
    Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  36. I w ogóle, to masz piękne błękity;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny odcień i według mnie bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na Twoich ustach wygląda ślicznie, ja bardzo lubię takie mocne kolory, ale na ustach innych dziewczyn, nie na swoich ;)) Ja zazwyczaj mocno podkreślam oczy, dlatego stawiam na delikatne pomadki i błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz piękne oczy! :) Jak będę miała okazję to muszę się skusić na jakąś pomadkę z Kobo. Nie przepadam za tą firmą, ale sporo dobrego o ich pomadkach słyszałam, więc może akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow jak dla mnie kolor zbyt odwazny :D ale do Ciebie pasuje ekstra !;D

    OdpowiedzUsuń
  41. O, fajne zmiany na blogu :)

    Pomadka ma super kolor! Nie mogę się napatrzeć na Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. U ciebie ten kolor wygląda rewelacyjnie! Ja niestety nie mogę się przełamać do czerwieni, nigdy nie podobało mi się to jak wyglądam w takich ustach. Wolę bardziej naturalne, choć zazdroszczę osobą którym czerwienie pasują. Między innymi Tobie :)

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  43. Eee no, całkiem Ci pasuje :) A do takich ciepłych policzków też cieplejsza pomadka by ładnie wyglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wygląda Czerwień na twoich ustach!

    OdpowiedzUsuń
  45. świetny kolor!
    ps. gratuluję wygranej u kizimizi

    OdpowiedzUsuń
  46. ale masz fantastyczne oczyska ; )))

    zamówiłam sobie soczewki z internetu, mam nadzieje że uda mi się uzyskać podobny efekt!
    bo kolor masz naprawdę piękny!

    OdpowiedzUsuń
  47. Efekt rewelacyjny, ale Twoje oczy przesłaniają szminkę :D Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub może o lakierze do paznokci Chanel? :-) Zajrzyj do mnie po szczegóły :-) Spełniam Twoje kosmetyczne życzenie :-)

    OdpowiedzUsuń