piątek, 27 kwietnia 2012

Szczęście :D + TAG

Achh w końcu po 4 latach nauki w technikum jestem wolna :)
W tym momencie jestem szczęśliwa ale mam świadomość, że jeszcze za tym zatęsknię :))
pęka mi głowa od słońca, jest tak okropnie gorąco.


Dziewczyny, tęsknicie za czasami liceum ?:)
Teraz przyszedł czas znalezienia pracy i wybrania kolejnej szkoły :))

Zostałam otagowana przez tosiaczek666 

 
Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań zadanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybiera 11 nowych osób do tagu i łączy je w swoim poście.
3. Tworzy 11 nowych pytań dla otagowanych przez nią osób i podaje je w swoim poście.
4. Wymienia w swoim poście osoby, które taguje!
5. Nie oznacza ponownie osób, które są już otagowane :)
 
 
Moje odpowiedzi:
 
 
1. Najwspanialsze miejsce na Świecie, które odwiedziłaś?
Nigdzie daleko się jeszcze nie wypuszczałam ale bardzo miło wspominam pewien klasztor w Kalwarii Zebrzydowskiej :) Cudoo:))

2. Cecha charakteru, którą w sobie uwielbiasz?
Hmm uwielbiam? Stanowczość :)
 
3. Gdzie na Świecie chciałabyś mieszkać?
Ibiza.. :)

4. Ulubiony kolor cienia do powiek?
Brąz :)
 
5. Kawa czy herbata? I dlaczego?
Herbata. Zdrowsza a język nie jest żółty haha :D
 
6. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Poważnie? Szukałam czegoś dla zabicia nudy. I tak zostało:)
 
7. Ulubiony deser?
Truskawki zmielone z jogurtem pyszotka :)
 
8. Gdybyś mogła wybrać sobie imię dla siebie, jakie by ono było?
Och ile bym za to dała.. Tamara jest obrzydliwe. Może Julia? Ala?
 
9. Gdyby miał powstać film na podstawie Twojego życia, która aktorka zagrałaby Ciebie?
Tylko ja bym to potrafiła.
 
10. Myślałaś o tym, żeby zacząć kręcić filmiki?
Myślałam, jasne. Ale nie mogę się przełamać i boję się starcia z krytyką.

11. Koty czy psy? Dlaczego?
Kocham psiaki i koty. Wszystkie zwierzątka.

Moje pytania:
  • 1.Piszesz bloga z zamiłowania czy dla korzyści?
  • 2. Która najlepsza pora roku i dlaczego?
  • 3. Wymarzony kolor włosów?
  • 4. Jak radzisz sobie z krytyką, która często znajduje się w blogowej sferze?
  • 5. Ulubiony podkład?
  • 6. Jakie pędzle do twarzy polecasz?
  • 7. Co myślisz o paletkach magnetycznych GlamBox?
  • 8. Naprawiałaś kiedyś skruszony kosmetyk?
  • 9.Ulubiona firma kosmetyczna?
  • 10. Masz jakiś nałóg? jak tak to jaki?
11. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
 
 
taguję:
Wszystkich, którzy chcą odpowiedzieć na ten tag, nie lubię wyróżniania :)

25 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Ja tęsknię za liceum- szczególnie za ludźmi stamtąd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam czasem tęsknię za przedszkolem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje..ale jak sama piszesz-zatęsknisz za tym :) fajny czas który nie wróci:):) ale przed Tobą teraz inne cele i wyzwania:) pozdrawiam

    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Ci zazdroszczę mi został jeszcze rok:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja liceum skończyłam równo 5 lat temu. Brakuje mi tych czasów....

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje serdecznie, cieszę się razem z tobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem, że teraz bardzo chętnie bym się wróciła do czasów licealnych .. nie dla znajomych... tylko po prostu bardziej przyłożyłabym się do nauki bo wiem, że dużo straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. oj tęsknie, tęsknię za moimi głupkami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nono, gratulacje :D WIdze zmiany na blogu, bardzo ladnie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dzisiaj tez skonczylam... i w sumie jestem przerazona..

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tęsknie za czasami liceum - było spoko. ale studia już tak nie bardzo mi się podobają... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Teraz nic, tylko świętować :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja za liceum nic a nic nie tesknie;p ludzie byli zryci jak berety (miastowa "elyta"), nauczyciele zanizali oceny tylko po to zeby wkuwac wiecej "no bo to liceum z renoma"... szkoda gadac;p o wiele milej wspominam czasy gimnazjum;) ciesze sie, ze juz jestem na studiach i ludzie sa o niebo lepsi niz w liceum;)

    OdpowiedzUsuń
  14. liceum było fajne . czasem tesknie za tym dojazdem bo do Gdanska mam same korki ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dziś też odebrałam swoje świadectwo :)
    teraz maturaa ..

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Ci zazdroszczę, mnie technikum dopiero czeka. Jakie ukończyłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja początkowo tęskniłam, ale za ludźmi z liceum.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ! Ojj ja nie tęsknie za liceum :) Nigdy nie miałam tak dobrze jak na studiach :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje :) Ja ostatnio często wracam myślami do liceum :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratki!!! liceum... pewnie, że tęsknię!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję ukończenia szkoły :))

    OdpowiedzUsuń