czwartek, 5 kwietnia 2012

TAG: Reading is cool

Na wstępie chciałam bardzo podziękować Malwince za otagowanie :))


O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?

Najczęściej czytam wieczorem, przed samym snem i to lubię najbardziej :)

   Gdzie czytasz?

Najczęściej w domu, zdarza się w szkole lub w autobusie :)

  W jakiej pozycji najchętniej czytasz?

Chyba jak każdy, półleżąc :) Ale  często kładę się na brzuchu i tak czytam.

  Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?

Najbardziej lubię  czytać tak zwane kryminały, uwielbiam wszystkie rozwiązywane zagadki, morderstwa bez żadnych śladów, uwielbiam :)) Kocham wszystkie książki Tess Gerrtisen, ale także przeczytałam swego czasu całą Sagę Zmierzch :))

  Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?

Tess Gerritsen- Sobowtór :)

  Co czytałaś ostatnio?
Maciej Maciejewski- W piekle lepiej być nikim.

  Co czytasz obecnie?

Patterson James- Łasica

Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi?

Używam zakładek, różnistych, czasami jest to po prostu kolorowa kartka lub urywek z gazety, ale muszę się przyznać, że czasami rogi zaginam :(

   Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?

Akademia Pana Kleksa! - Kochałam tą książkę!! :))))))

   Którą z postaci literackich cenisz najbardziej?

Chyba Maurę Isles- główną bohaterkę prawie wszystkich książek Tess :)


Na koniec taguję:

10 komentarzy:

  1. Ja najczęściej czytam w pociągu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG!! Ja jestem jak najbardziej ZA czytaniem zawsze i wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię kryminały (sensacje, thrillery i takie klimaty), ale nie wiem, po przeczytaniu jednej książki Tess Gerritsen ("Mumia") jakoś tak nie ciągnie mnie do tej autorki narazie, chociaż pewnie jeszcze kiedyś coś przeczytam, może akurat tylko ta "Mumia" średnio mi się widziała...

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja w łóżeczko !:)

    KOCHANA ZAPRASZAM CIĘ DO MOJEGO CZEKOLADOWEGO ROZDANIA!
    Do wygrania słodkości od Chocolate Company : 2x Hotchocspoon i Chocbar!
    http://pysiapatrysia.blogspot.com/2012/04/mam-nadzieje-ze-podoba-wam-sie-sodka.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny tag- niekosmetyczny, ale ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też lubię czytać ! ;)

    OdpowiedzUsuń