sobota, 28 kwietnia 2012

Wyjazd.

Wyjeżdżam zaraz nad jezioro, mam zamiar porządnie się tam uczyć do matury :)
Mam nadzieję, że nic nie będzie mnie rozpraszać a pogoda jest cudowna. Czego chcieć więcej ?:)
Wracam we wtorek także nie będzie mnie tu 4 dni :)
Dziewczyny, na dworze jest tak pięknie, korzystajcie z tego, uciekajcie na dwór.
Ja dzisiaj jak wyszłam w krótkich spodenkach to się przeraziłam, jaka blada jestem! Masakra, czas to zmienić :)
Dziewczynki miłego weekendu majowego!! :)

 
Wyjeżdżacie gdzieś?:)

23 komentarze:

  1. rowniez milego weekendu:))
    uczenie sie tak ale wszystko z umiarem:DD
    tez jestem maturzystka, zaraz smigam na rolki:P

    powodzenia na maturze:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu i miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego weekendu i oczywiscie sukcesywnej nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem wlasnie w wawie,a nast weekend krk i wielkie zakupy :) ps. dodaje Cie do obserwowanych bo strasznie ciekawie tu u Ciebie,licze,ze tez do mnie wpadniesz a jak Ci sie spodoba tez zostaniesz moja obserwatorka:) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jadę naładować baterie do rodziców pod miasto ;) Owocnej nauki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz czysta woda w jeziorze, pozazdrosic ;) owocnej nauki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłej nauki,w taką pogodę to się nawet che uczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, ja zostaję w domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wzajemnie skarbie, ja zostaje w domu..

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkie wyjechały i nie ma komentarzy :)) a, że ja siedzę w domu... to ze swojej strony życzę udanego weekendu i miłego wypoczynku :)) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wyjeżdzam na mazury, jutro rano :) już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się tutaj, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moja majówka chyba będzie na spontana bo w sumie w planach nic nie ma ale kto wie co może przyjśc do głowy życzę miłej nauki choć wiem,że w tak piękną pogodę książki jakoś nie ciągną do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tobie równiez miłego wypoczynku :)
    Wróć opalona! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem MEGA blada! Więc muszę się też opalić, zazdroszczę wyjazdu:). Ja w mieście, ale aktywnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. wpadłam tu przypadkiem i wcale nie żałuję! :D
    świetny blog ;)
    oczywiście obserwuję i życzę miłej nauki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Może jakieś foty z wyjazdu? :)

    OdpowiedzUsuń