niedziela, 20 maja 2012

154 LEMON JUICE :)

Na dzisiaj mam dla Was do pokazania piękny odcień nowych lakierów z kolekcji Paradise Lagoon- My Secret.
Odcień jest cudowny, wygląda pięknie gdyby nie moje paznokcie, które musiałam skrócić, wszystkie po kolei się łamały, sensu nie widziałam :( Może odrosną mocniejsze.



Bardzo lubię ten odcień, dosyć często maluję nim paznokcie.  Koszt takiego lakieru to 6,99 zł w Naturze ale często możemy trafić na promocje :))


Lakier jest standardowy jak My Secret, trzymają się ok 4 dni :))
Podoba się?

40 komentarzy:

  1. mnie sie bardzo podoba :) osobiscie zawsze mi płytka paznokca po takich kolorach żółknie, mimo żemam baze pod nim, nad czym zawsze ubolewam :) w ogole te lakiery są dobre, lubie je:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkie też wyglądają pięknie! Szczególnie w tym kolorku:) Bardzo pasuje do Twoich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są takie krótkie, nic złego bym nie powiedziała na taką długość itp:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh.. podoba się i to jak ! Ja tylko cały czas jęczę, że natury w Rybniku nie ma ;((

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne króciaczki :) i kolorek bardzo fajny, taki letni

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki kolor lepiej wygląda na krótkich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię lakiery MS . ladnie kryją ;) ja tak się kręcę pomiędzy Vanilla a Lemon Juice i sama nie wiem na który się zdecydować .

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, kolor jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek, ja mam żółtka z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale piękny:)
    świetnie wygląda na twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny odcień.
    nowy post u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny kolorek...
    bardzo lubię takie odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, ale na moich paznokciach nie wyglądałby tak ślicznie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo przyjemny odcień żółtego:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj cudny kolorek, a płytkę masz ładną, więc i na krótkich efekt jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny jest :) też go posiadam, ma delikatne drobinki, świetny na lato

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę. Niemal identyczny jak Lemon Sugar z Avonu, tylko, że mój jest matowy, a ten się jakoś drobinkami mieni. ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny kolorek. Jeszcze nie mam żółtego i pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podoba mi się :) zresztą bardzo lubię lakiery My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolorek, a przy okazji chciałabym Cię zaprosić na moje rozdanie http://iloveit-cathy.blogspot.com/2012/05/rozdanie-spenianie-kosmetycznych-marzen.html Sama zdecyduj co chcesz wygrać.

    OdpowiedzUsuń
  21. ładny, ale u mnie lakiery z MySecret bardzo szybko odpryskują

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładny, mimo że nie lubię żółtego ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. też go nabyłam tylko jakiś felerny egzemplarz niestety- gęsty,mimo rozcienczania i tak sobie stoi stoi...i czeka na lepsze czasy ;) ale u Ciebi wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam serię tych lakierów, widzę, że ty też masz ich kilka!
    Prawda, że mają super kolory i są w bardzo żywych kolorach?
    No i ta cena!
    Zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Dodaję Cię i pozdrawiam.
    Jessica

    OdpowiedzUsuń