poniedziałek, 14 maja 2012

Odżywiamy skórę :D

Dzisiaj recenzja multilipidowego kremu odżywczego Pharmaceris. Używałam go przez jakiś czas, później już używała go do końca moja mama. Także recenzja jest wspólna :))


Krem jest polecany do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. 
Delikatny krem lipidowy doskonale odżywia, uelastycznia i natłuszcza skórę. Zapewnia doskonałe nawilżenie dzięki zawartości wosków roślinnych, które chronią przed utratą wody. Skóra staje się gładka i miękka dzięki glicerynie i hialuronianowi sodu. Krem zapobiega podrażnieniom i łagodzi zaczerwienienia dzięki D-pantenolowi, który koi i pomaga w regeneracji naskórka.


Plusy:
- nie podrażnia
- nie zapycha
- świetne opakowanie, higieniczne dozowanie
-  fajna konsystencja, nie za gęsta, nie za rzadka
- nie zostawia tłustego filmu
- bez zapachu
- skóra nie jest ściągnięta
- niweluje wszystkie podrażnienia


Minusy:
- nie jest super nawilżaczem


Cena 37, 50 zł za 50 ml.
Macie? Lubicie?

20 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Uważam , że te kosmetyki z linii Pharmaceris są dobre o ile odpowiednio dobierzemy je do naszej cery.

      Usuń
  2. Nie miałam, ale może spróbuję :)

    Zapraszam :
    http://x3paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam żel pod oczy z Pharmaceris i bardzo się z nim polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam go do testowania, ale jeszcze nie nadeszła jego kolej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno fajna firma, ale nigdy nie miałam nic z Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego kremu, ale wszyscy zachwycają się tą firmą więc pewnie świetna jest ;-) Ah i masz prześliczny lakier na paznokciach:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm brzmi ciekawie, może przebaczyłabym mu to słabe nawilżanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. powiem szczerze, że cena nie przyciąga... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam jeszcze nic z pharmaceris :(

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również nic nie miałam pharmaceris

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele jest specyfików o takim działaniu. ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znałam...
    teraz kupiłam parmaceris krem do twarzy z SPF 30

    OdpowiedzUsuń
  13. posiadam z tej serii peeling enzymatyczny i średnio jestem z niego zadowolona.
    Masz bardzo fajny blog!
    będę zaglądać do Ciebie częściej!
    oczywiście obserwuję:)
    a w wolnych chwilach zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam!

    http://bllablaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go - niedawno mi się skończył. Bardzo go lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. dla mnie zdecydowanie za słabo nawilża.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja używałem tego, ale akurat mam bardzo delikatną skórę twarzy więc pomogło mi to lekkie nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń