niedziela, 27 maja 2012

Oriental Dream+ Paradise Lagoon.

Na dzisiaj mam dla Was dwa lakiery :) Pierwszy pochodzi z kolekcji Oriental Dream Sensique a drugi z kolekcji Paradise Lagoon  My Secret.
Pierwszy idzie starszy lakier czy Sensique - Festival Of Light





Lubię ten lakier ze względu na jego trwałość. Bardzo długo się trzyma, ogólnie lakiery Sensique mają coś takiego w sobie, że są na prawdę trwałe :))
Bardzo fajnie się rozprowadza, kryje już po pierwszej warstwie, żadnych smug. Lakier kosztuje ok 6 zł w drogerii Natura.
Drugim lakierem jest lakier z nowej kolekcji Paradise Lagoon z My Secret o pięknej nazwie 161 UNDERWATER GREEN.




Fajna konsystencja,nie robi smug fajnie się rozprowadza ale niestety po dwóch warstwach było widać prześwity mimo, że przy tym świetle tego nie widać, ale zdjęcia były robione wieczorem w słońcu.
Lakiery kosztują także ok 6-7 zł.
Trzymają się elegancko :))

23 komentarze:

  1. Pierwszy przepiękny, szkoda, że drugi potrzebuje tylu warstw :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, mogłyby być matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten złoty jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten złoty lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oba kolory są świetne choc to złoto wygląda baardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje kolorki, ale tym pierwszym zmajstrowałabym jakiś wzorek przy pomocy płytek. Natomiast lakier z Sensique miałam jeden z kremowym wykończeniem i od nowości tak się niemiłosiernie ciągnął, że więcej już żadnego z tej firmy nie kupiłam. Wolę Essencowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy kolor bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mam pomalowane paznokcie lakierem Underwater Green, bardzo fajny kolor i lakier a najlepsze w nim to, że wystarczy jedna warstwa umiejętnie położona by pokryć paznokcie bez większych prześwitów i smug, pomalowane paznokcie mam od wczoraj właśnie jedną warstwą, nie mam startych końcówek ani żadnego odprysku. Oczywiście jeśli chcemy uzyskać pełne krycie, czy kolor zbliżony do tego w butelce musimy nałożyć drugą warstwę ale dla minimalistów, lub osób nie lubiących marnować produktów w zupełności wystarczy jedna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi kolor zdecydowanie lepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale to złotko pięknie wygląda:) nie mam jeszcze złotego lakieru to mogę się skusić;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokochałam lakiery my secret są fantastyczne : )

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie obydwa mi sie podobaja :))

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszy ładniejszy. muszę się na niego przyczaić w Naturze następnym razem, bo widziałam jeszcze kilka tygodni temu tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Złotko jest piękne. Właśnie planuję zakup jakiego złota na lato. A ten turkus... mega!

    OdpowiedzUsuń
  15. Złotek cudowny. :-) Lakier z My Secret też ciekawy, ale nie przepadam za perłowym wykończeniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy mi się zdecydowanie bardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do udziału w konkursie: http://makelife-easier.blogspot.com/2012/05/konkurs-fantazyjne-pazurki.html

    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń