sobota, 19 maja 2012

Pomadka Cien?

Ostatnio z ciekawości skusiłam się na pomadkę Cien z Lidla. Kosztowała mnie ok 7 zł. Półeczka była ostro wybrana zostało tylko kilka pojedynczych odcieni. ja skusiłam się na odcień nr 4 JUST NUDE.



Odcień ma na prawdę cudowny, żałuje, że nie skusiłam się na pięknu fuksjowy kolor :)



Chyba nie mam jej nic do zarzucenie oprócz trwałości, wiadomo przy jedzeniu itd nie utrzymuje się zbyt długo.
Nie wysusza ust, nie wałkuje się, nie zostawia tłustej powłoki, jest tania ale ma średni zapach.


Jak na co dzień- dla mnie fajny wybór :))
Co myślicie? Pozdrawiam!;))

38 komentarzy:

  1. kolor ładny, ale raczej nie skusiłabym się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ja kupiłam i podoba mi się, że nie jest taka błyszcząca, a kolor ma przecudny.

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze jak dotarłam do Lidla, to tego odcienia nie było :( żałuję, że nie poszłam wcześniej jak patrzę na te zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor :) Masz idealne usta! Czasami takie zakupy w ciemno okazują się trafione :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie wygląda, muszę się chyba wybrać do lidla, bo masełka do ciała Cien też wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna;p ja wczoraj w lidlu widzialam tylko blyszczki, po pomadkach nie bylo ani sladu;/ a no i jeszcze byly roze, podklady, pudry... ale to chyba tej firmy suhada czy jakos tak;p

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygląda;) Mój R ostatnio kupił mi ich 2 błyszczyki, bo powiedział, że koniec z lakierami... Kolory mógł inne wybrać tylko tyle napiszę;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przypomina mi trochę Airy Fair z Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kilka kosmetyków z Cien, pomadki i błyszczyki i sporo innych mazideł, ale z innej serii. Ale ta pomadka mnie zaciekawiła, lubię takie odcienie, a poza tym fajnie się prezentuje. Nie wchodzi w załamania, wygląda tak hmmm naturalnie. Jeśli ją spotkam to chyba się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jak byłam w lidlu, to już prawie nic z kosmetyków nie było...jakieś resztki

    OdpowiedzUsuń
  11. Na co dzień - idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor, super prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. za taką cene świetna szminka :D:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor z chęcią bym ją kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam te szminki w niemieckim Lidlu - tam było ich mnóstwo i nawet chciałam jedną kupić, ale się powstrzymałam :P. Jak widać - mogłam jednak zaryzykować... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie wygląda na ustach!:)ostatnio też miałam już sięgnąć po ten produkt,ale niestety odłożyłam go z powrotem i teraz żałuje;***

    OdpowiedzUsuń
  17. super prezentuje się na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekt jest zadowalający, jeszcze jak za taką cenę :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio szmineczki śnią mi się po nocach, bo żadnej jeszcze nie mam! Drogiej nie chcę kupić, bo nie wiem czy będę używać, do Natury mam za daleko, a koło lidla będę we wtorek... :D dzięki za info! ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. kto by pomyślał, że w lidlu można takie cudeńko dorwać. Od dzisiaj obiecuję sobie, że będę się zatrzymywać przy każdej półce z kosmetykami nawet w biedronce;)

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się. Szkoda, że u mnie nie ma nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda całkiem sympatycznie. U mnie nigdzie w pobliżu niestety nie ma lidla :(

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja tak rzadko zadlądam do Lidla:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O rany! Przepiękny ten kolor! niesamowite, że w lidlu taką cudną pomadkę można dostać! u siebie nigdy nie spotkałam, kolorowe kosmetyki tylko jak gazetka promocyjna w tym temacie a i pomadka mi się nigdy w oczy nie rzuciła... niestety :(

    OdpowiedzUsuń