wtorek, 1 maja 2012

Pomarańczowo mi :))

Wróciłam. Zdjęć żadnych nie mam, nie brałam nawet aparatu. Miałam się uczyć, skończyło się na tym, że tylko o tej nauce mówiłam :D W końcu wyśpię się w swoim łóżku. Na dzisiaj mam dla Was na szybko post z pierwszym lakierem z kolekcji My Secret- Paradise Lagoon.
Jest to piękna pomarańcz o odcieniu 155 Pale Orange.




Musicie wybaczyć pomalowane skórki :) Lakier jest całkiem fajny, jak wszystkie My Secret. Fajna konsystencja, ładne krycie, nie pozostawia smug i oczywiście niska cena :))
 

Lakiery kosztują 6,99 zł i są dostępne w każdej Naturze :))
Lubicie?

24 komentarze:

  1. ładny, często spotykany odcień;)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę się rozjerzeć za tymi lakierami, nie mam jeszcze żadnego z my secret :/ to dziwne, bo jesli chodzi o lakiery, to mam bzika na ich punkcie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 3 sztuki z tej limitowanki :) Tego co Ty masz nie brałam, bo mam podobne odcienie z innych firm. Piękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobny kolor z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, choć ja mam zajawke na wszelkiej maści pastele obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny i przyjemny kolorek, mam coś w tym stylu ale z innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam - ładniutki :)
    Ale wiem, że ja bym go nie nosiła ;) Podoba mi się u kogoś - u mnie już pewnie nie ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten sam kolorek i bardzo go lubię:) lakier faktycznie bardzo dobrze kryje, a do tego ta cena...na prawdę warto

    OdpowiedzUsuń
  9. o ale ładny:)
    szkoda że u mnie nie ma tej firmy;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny odcień z maybelline i miyo. na zdjęciach limitka wydawała mi się taka fajna, a gdy ją zobaczyłam w sklepie okazało się, że szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej limitowaniki skusiłam się tylko na ciemną zieleń i niebieski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubimy! Muszę się skusić na lakier tej firmy ;)
    Co do matury - widzę, że nie tylko ja się do niej "intensywnie" uczę ;] Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor :)) Lubię lakiery tej firmy ;d

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny kolor!
    uwielbiam takie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kolorek króluje na blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny kolor! Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń