czwartek, 10 maja 2012

Turkusowe szaleństwo :))

Dzisiaj pokażę Wam kredkę My Secret, z kolekcji Paradise Lagoon. Satin Touch Khol jest kredką o pięknej nazwie TURQUOISE o nr 18. 



Ma piękny kolor, wdzięczną nazwę. Na oku trzyma się rewelacyjnie, nie spływa.
I? Jest tania- dostępna w każdej Naturze.



Kredka posiada małe srebrne drobinki całkowicie nie namacalne.  Na takie letnie dni jest rewelacyjna!!
Bardzo mięciutka :))
 

Dostępny jest jeszcze drugi wariant- SUNSHINE :) hej hej :D [:*]
Oby dwie kredki kosztują 7,49zł- co w porównaniu do jakości jest jak za darmo!
Macie? Lubicie?

24 komentarze:

  1. jutro w końcu muszę kupić tę niebieską, bo za każdym razem jak ja widze na blogach to chcę ją mieć, a jeszcze nie kupiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. piękne,letnie kolory!Muszę je zakupić.

      Usuń
  3. Ale daje po oczach, o lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. straszliwie podoba mi się ten turkusik, ale obawiam się, że z moją tęczówką by nie współgrał :(

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek ma bardzo ładny, jednak nie używam kredek - zwyczajnie się boję, że zrobię sobie krzywdę ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor faktycznie super kojarzy się z latem nigdy nie miałam nic z tej firmy i chyba się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie mam... ale kusisz! ta żółta chyba będzie moja:p

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam sunshine i jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się taki turkus ale jakoś zawsze jak jestem w Naturze nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny koor, a nie wiesz czy z oka sie nie rozmazuje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor przepiękny. ;d
    Akurat trend tej wiosny. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Oszałamiający kolorek ;)_

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam jej w swoich zbiorach, ale kolor jest zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam ją i uważam,że jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabójczy kolor ma! ;o muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  18. ten kolor jest cudowny! w wolnej chwili na pewno wybiorę się do natury ;)

    OdpowiedzUsuń