sobota, 26 maja 2012

Ulubione szminki, błyszczyki, pomadki :))

Dzisiaj pokażę Wam moje ulubione szminki, pomadki i błyszczyki :)) W zależności od humoru i makijażu zmieniam je dosyć często ale szczególnie przywiązana jestem do kilku.

Jeśli chodzi o kolory jasne i nude :




Kolory ciemniejsze, bardziej intensywne:



Tutaj jak widzicie pokochałam sporą część odcieni KOBO z kolekcji Elegance. Uwielbiam te szminki!

Błyszczyki, pomadki:



Zdecydowany ulubieniec to matt z Basic. 
Jeśli chcecie pokazać bliżej jakiś kosmetyk ze zdjęć napiszcie :))
Jacy są Wasi ulubieńcy? Chętnie zobaczyłabym Wasze propozycje :))

24 komentarze:

  1. piękne te róże z Kobo! takie cukierkowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie takie moje kolory!;)Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobo 302 i Rimmel 028 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobo 103 :)) Poluje na taką właśnie nude :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeśli chodzi o szminki to od jakiegoś czasu zbieram się do zakupu czegoś w różu, kobo 307 jest idealna! Nie mówiąc o Twoim ulubieńcu z Basic...po prostu świetny kolor,a długo utrzymuje się na ustach?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Coral Code z Kobo i też jestem jej wierną fanką. :) Później widziałam w jednej Naturze przecenione pomadki z tej serii na 9,99 i głupia nie wzięłam.. Do dziś żałuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo spodobało mi się kilka pomadek z Kobo. Nie wiedziałam,że są takie fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. widać, że lubujesz się w różach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się spodobała szminka z rimmela. A gdzie można kupić błyszczyk Basic, bo też jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę się skusić na ten matowy błyszczyk/szminkę z Basic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie kolorki, ja własnie szukam odpowiedniego koloru rozowego do swojej cery :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka L'Oreal wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam basica tego samego ;] a kobo 302 piekna:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobo Mocha i Inglot 145 cudowne! Zapisuję na listę.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka kolorów wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mmm kilka numerkow sobie spisałam

    OdpowiedzUsuń
  17. Kobo 307 - fantastyczny : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Dużo Kobo widzę chyba zainwestuję w jedną z ich szminek ale najpierw moja Kate z Rimmela :D

    OdpowiedzUsuń
  19. OO ty chciałam zrobić podobny post!:) Haha
    nie no ale fajne pomadki, Kobo 307 może kupię!
    Pozdrawiam
    Majorka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ojaaaa ile mazideł do ust :-D Zazdroszczę w szczególności nudziaków:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie ciekawe kolorki, basic błyszczyk jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo już widzę kilka perełek:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka piękna kolekcja i widzę kilku swoich ulubieńców Błyszczyk Basic i Kobo 302 i 307:)

    OdpowiedzUsuń