czwartek, 3 maja 2012

Zdenkowani kwietnia :)

Denko w kwietniu bardzo skromne, wszystkie produkty na poczęte skończyły się w tamtym miesiącu.
W maju też pewnie będzie słabo. Przejdźmy do rzeczy:


Kremowy olejek myjący do twarzy i ciała Ziaja Ulga dla skóry wrażliwej. Używałam go zgodnie z zaleceniami, całkiem ładnie się pienił, nie podrażniał. Cena zapewne niska. Jedyny minus yo okropny smród szarego mydła.


Szampon wzmacniający do włosów osłabionych Pharmaceris. Niedługo recenzja ale jestem bardzo zadowolona.


Tonik antybakteryjny Under Twenty. Recenzja TUTAJ


Żel do mycia Avon. Chyba każdy je zna- ja uwielbiam za cenę, pojemność i oczywiście właściwości :)


Peeling miodowo- kawowy- Kosmetyki Elfa Recenzja TUTAJ

Szampon do włosów farbowanych Rene Furterer. Próbka zawarta w Glossy Boxie, nie zauważyłam żadnych zmian. Za mała ilość by dokładnie przetestować, szampon jak szampon.


Zmywacz Nailty z Biedronki chyba wszystkim znany. Lubię i będę kupować nadal :))


A jak tam denko u Was?? Pozdrawiam!:*

21 komentarzy:

  1. Zmywacza Nailty nigdy już nie kupię!!!
    Podobał mi się bardzo ale jak zaczęłam nagminnie go stosować to paznokcie tak bardzo zaczęły mi się rozdwajać że musiałam je całkowicie obciąć. Teraz używam zmywacza z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo osób jest zadowolonych z szamponów Pharmaceris , muszę w końcu sama wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmywacz uwielbiam, ale co do żeli pod prysznic od Avonu to nie wiem czy to ja mam jakąś dziwną skórę i zbyt wielkie wymagania ale mi nie odpowiadają... :(
    Pozdrawiam ciepło! :)

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. według mnie to wcale nie takie małe zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja do Nailty się zraziłam - pierwsze trzy opakowania pachniały mi ładnie, tak czekoladowo. Za czwartym trafił mi się smrodziuch - mocno nieświeży rum z octem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś miałam ten żel pod prysznic i również byłam zadowolona ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych,będzie mi miło jeśli znajdziesz chwilę żeby mnie odwiedzić;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię ten zmywacz z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także lubię ten zmywacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. OOO dużo denek ! JA próbowałam dawniej U20 ale jakoś średni był;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony zapach żeli z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też kończe szampon z boxa. A zmywacz z biedronki odstawiłam bo zaczął mi skórki rpzesuszać, Używam Isanę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem zmywacz jest przeciętny :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio obraziłam się na ten zmywacz. Mam wrażenie, że dzięki niemu moje paznokcie rozdwajają się jeszcze bardziej, niż w warunkach fizjologicznych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Peeling miodowo- kawowy bardzo fajny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam właśnie tego żelu Avon moim zdaniem jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja mam ten zmywacz i bardzo go lubię ;)
    wydajny i w niskiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wolę zmywacz Isany, ten biedronkowy gorzej zmywa brokatowe lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  18. Żel z Avonu miałam i uwielbiałam, ale szybko mi się znudził. Te wielkie butle są zabójcze, bo zużyć ich nie mogę nigdy i tylko psioczę pod prysznicem. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo zużyć :) Ja akurat tego zmywacza nie lubię... Słabo zmywa :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. A mi zmywacz z biedronki strasznie wysusza płytkę paznokcia. Skończę go i chyba wypróbuję inny.

    OdpowiedzUsuń