poniedziałek, 4 czerwca 2012

Dzisiejsze zdobycze :))

Dzisiaj wybrałam się do Rossmana i Biedronki po kilka rzeczy :))
W Biedronce kupiłam żel micelarny do mycia twarzy, zawsze kupowałam ten nawilżający ale teraz skusiłam się na micela. Po zmywacz weszłam do Netto ponieważ byłam u chłopaka a tam było najbliżej,  musiałam szybko zmyć paznokcie.
Do Rossmana pojechałam po obiedzie w ramach odpoczynku, kupiłam zachwalany przez kilka blogerek samoopalacz w sprayu Sun Ozon. Kupiłam także krem brązujący z Alterry, płyn do mycia ciała kokosowy z Isany, oraz kilka maseczek. Dwie z Ziaji i jedną z Rival de Loop.
Plus do kolekcji lakier Rimmel 60 sekund o pięknej nazwie Blue Eye Girl.


Miałyście któryś z tych kosmetyków? Pozdrawiam :))

42 komentarze:

  1. miałam maseczkę z Rival De Loop i powiem tylko tyle: Jest fatalna.

    Jak nałożyłam na twarz to oczy zaczęły mi łzawić od alkoholu, który jest w składzie. Poza tym zapchało mnie po niej

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery Rimmel 60sec są super, olejek Alterry używałam do olejowania włosów a maseczki z Ziaja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten krem tonujący z alterry :)teraz bardzo się z nim polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy :) Bardzo lubię żel micelarny BeBeauty i samoopalacz z SunOzon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie ładnie :)
    ja uwielbiam maseczki z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odpoczynek w rossmannie - to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam maseczkę podwójną z Rival de loop, niestety mnie uczuliła

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Maseczki oczywiście , są świetne : ) Ostatnio kręciłam się koło tego kremu z Alterry- zwiątpiłam . Lecz ...chyba jednak po niego wrócę ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na recenzję Sun Ozonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten płyn do kąpieli, a raczej jego zapach. Pachnie cudnie kokosami :))

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam maseczki które bardzo lubię - a żel jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam lakier z tej serii też niebieski, ale mój jest taki bardziej morski kolor :P (825 sky high) :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zakupy, ale lakier jest przepiękny.;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mialam micelka i super byl ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zakupów! Ja ostatnio zbieram na wakacje, więc trochę oszczędzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel z biedronki bardzo mi służy.Skuteczny jest.

    OdpowiedzUsuń
  17. w najnowszym numerze Claudii kupon rabatowy do Natury ;)

    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam maseczki, ale nic nadzwyczajnego. Miałam też ten krem z Alterry i oddałam go siostrze :(

    OdpowiedzUsuń
  19. miałam maseczkę z ziaji oczyszczającą i tą z Rival de loop dla mnie obie były dobre.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię Ziajowe maseczki:) Fajne zakupy kusi mnie mocno krem tonującya, ale mam jeszcze cały z Ziaji Nuno ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam maseczkę z Rival de Loop i nigdy więcej jej nie kupie. Jest dość drastyczna dla cery, a nic nie daje. O samoopalaczu czytałam same dobre opinie. Szykuje się nowy hit :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze widzę te kosmetyki:))) ten kokos może być fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam maseczkę i była bardzo z niej zadowolona :)
    Lakieru jestem ciekawa, bo czytałam wiele ciekawych recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja miałam maseczkę oczyszczającą z ziaji-bez szału moim zdaniem,może dlatego,że nie mam problemów z cerą.
    Zmywacz ok,co do lakieru zaopatrzyłam się z tej samej linii w weekend-możesz zobaczyć u mnie w dzisiejszym poście. Według mnie,lepsze są te w dużych butelkach,bo mają lepszy pędzelek .
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. czekam na recenzję kremu brązującego ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam micel z biedry i bardzo go lubię, z resztą nie mniej niż maseczkę oczyszczającą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. maseczki z ziajki są świetne! Używam ich dość często i dają super efekt. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja nie miałam ale krem brązujący z Alterry zaciekawił mnie najbardziej :) Czekam na recenzję.


    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam micelka i żel kokosowy. No i maseczki Ziaji, są świetne. :)
    Ale bardzo ciekawi mnie ten samoopalacz. Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja miałam maseczkę z ziaji, i według mnie była dość dobra oraz żel z Biedronki, który jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. posiadam ten krem z alltery:D i polecam w 100% na lato jest idealny:) aaa i fajnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  32. nie lubię tych zmywaczy z kwiatkiem

    OdpowiedzUsuń
  33. maseczka peel off średnio u mnie się spisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. sun ozon widzę ostatnio króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny ten lakier Rimmel :) A gdzie dokładnie stoi ten krem brązujący z Alterry? Nie widziałam go w Rossmannie?

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię ten samoopalacz w sprayu :) Żel pod prysznic miałam - był ok :)
    Maseczkę bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  37. It is really a nice and useful piece of information.
    I am glad that you just shared this useful information with us.

    Please keep us informed like this. Thank you for sharing.

    Also visit my webpage; acker

    OdpowiedzUsuń
  38. What a information of un-ambiguity and preserveness of
    precious familiarity regarding unexpected feelings.



    Also visit my homepage twitter followers

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice weblog here! Also your site loads up very fast!
    What host are you the usage of? Can I get your affiliate hyperlink on your host?
    I desire my site loaded up as fast as yours lol

    Also visit my blog post; buy twitter followers no password

    OdpowiedzUsuń
  40. Have you ever considered publishing an e-book or guest authoring on other blogs?
    I have a blog centered on the same information you discuss and would really like to have you share some stories/information.
    I know my viewers would value your work. If you're even remotely interested, feel free to send me an email.

    My webpage mothers day funny pictures

    OdpowiedzUsuń
  41. Hello there! I know this is somewhat off topic but I was wondering if you
    knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
    I'm using the same blog platform as yours and I'm having difficulty finding one?
    Thanks a lot!

    Also visit my web site; valentines day funny pictures :
    : ::

    OdpowiedzUsuń