środa, 6 czerwca 2012

Schniemy w 60 sekund :))

Tak, lubimy to :) Jestem bardzo zadowolona z Rimmela 60 sekund o pięknym niebieskim kolorze z genialną nazwą Blue Eye Girl.






Schnie na prawdę 60 sekund, z zegarkiem w ręku [lol :D] 
Jestem jak najbardziej za, kupię inne odcienie, mimo, że w Naturze była promocja 7, 49 zł to babka sprzedała mi za 9,99zł bo powiedziała, że już promocja nie aktualna. P.s ściągnijcie w takim razie kartki z promocją.
Ps2. nagrałam pierwszy filmik na yt, który trwa z 14 minut, wgrywa się ponad godzinę a dopiero 13%.
Chyba komputer zostanie włączony na noc :))

22 komentarze:

  1. mam ten sam odcien, jest mega ;D
    a co do YT, tez nagralam filmik ale ladowal sie tak dlugo, ze stwierdzilam, ze nie bede tego robic ;p nie mam cierpliwosci na takie rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek : ) Bardzo lubię lakiery z tej serii i mam ochotę na taki kolorek : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor. ;D
    Czekam na filmik .;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę się skusić na jakiś kolor, mogliby dodać do swojej palety jakieś pastele, które kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam READY, AIM, PAINT!, rzeczywiście schnie szybciutko, ale trochę barwi;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam wszystkie lakiery z Rimmela!
    a o czym ten filmik na yt? podaj link jak się wgra :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam z tej samej serii rimmel'a, ale trochę bardziej morski ten kolor. Jeszcze nim nie malowałam paznokci, ale moja mam chciała spróbować i też jej bardzo szybko wysechł :)) Mam nadzieję, że na blogu pojawi się link do kanału na yt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kolorek :) I z niecierpliwością czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor! Naprawdę tak szybko schnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie ,że tak bardzo szybko schnie ;) Piękny kolorek ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę go wypróbować ;) super kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor, mam podobny z Safari :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale kolorek piękny :)
    czekam na filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się trafił jakiś bubel, wprawdzie nie ten kolorek...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go, ale jeszcze nie malowałam :)

    Szkoda, że dałaś się zrobić na szaro, bo miałaś prawo kupić ten lakier w cenie z półki, czyli jeśli było info, że jest promocja za 7,99 zł, to Ciebie nie interesuje, że promocja się skończyła, że ktoś kartki nie zdjął... Powinnaś zapłacić tylko 7,99 zł :)

    Wezwałabym kierownika sklepu...

    OdpowiedzUsuń