wtorek, 10 lipca 2012

Summer Lips :)

Kto nie lubi jak błyszczą mu się pięknie usta w słońcu?:)) Chyba nie ma takiej osoby!! I ja także to  uwielbiam. Przedstawiam Wam dzisiaj pomadki z witaminami A, E i C, które pielęgnują usta i chronią przed słońcem. Zawierają filtry UV.
Dostępne są 3 kolor. Nr 1, 2 i 3.



Najbardziej do gustu przypadła mi pomadka nr 2 :) Piękny mleczny, kolor bez dużej ilości drobinek.


Nr 1 - brąz z drobinkami.


Nr 2- ulubiona :))
 

Nr 3- delikatna czerwień.
 

Pomadki jak na swoją cenę mogłyby mieć lepsze opakowanie, jest strasznie kiczowate. Widać, że zrobione tanim nakładem ale za to pomadka znajdująca się w środku nadrabia. Dla mnie są to świetne propozycje na te letnie dni, które nie dość, że ochronią nasze usta to na dodatek ładnie wyglądają. Nadają soczystości ustom, i nie wymagają dużej precyzji w trakcie malowania. 
Jeśli chodzi o trwałość to taka średnia, ale nie mamy czego wymagać :))
Waga 4g, cena 7,99 zł.
Dostępne są w drogeriach Natura i Aster :))
Spodobała Wam się któraś?

Ps. dodałam trochę kosmetyków do zakładki WYMIANA :))

23 komentarze:

  1. Nr2 najładniej wygląda a opakowanie faktycznie tandetne wygląda jak z pomadek za 2zł:/

    OdpowiedzUsuń
  2. nr3 bardz ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Numer trzy całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Numer trzy podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię drobinek na ustach, nawet latem. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się trzecia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. shinybox. pl/ ?ref=468c2eb (wystarczy usunąć spacje między wyrazami).
    Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz :)
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń