piątek, 20 lipca 2012

ODKRYŁAM CUDO!! ABSOLUTNY HIT ZA 3 ZŁ!!!!!

DZIEWCZYNY!! JESTEM W MEGA SZOKU, SZCZĘŚLIWA, W NIEBO WZIĘTA!!!
Byłam dzisiaj w chińczyku i patrze a tam mały koszyczek i napisane ' żel do paznokci, prosimy nie odkręcać' mówię, a ciul to tylko 3 zł zobaczę co to... myślałam, że to bardziej lakier w pisaku..
Poszłam do pracy pomalowałam jednego paznokcia i czekam czekam ciągle się klei, zmyłam papierem i mówię, a spróbuje w domu. 
Przyjechałam pomalowałam, wkładam pod lampę to tipsów a TU?!!?!??!
zaschło, stwardniało!!!
KOLOROWY ŻEL DO PAZNOKCI, KTÓRY DZIAŁA, NA DODATEK ZA 3 ZŁ!!
I DO TEGO MASA KOLORÓW!!







Były jeszcze różne kolory, zielone, nude, jakieś czerwienie, niebieskie.. różne.



ja na pewno jutro lece kupić jeszcze inne kolory... DACIE WIARĘ?!?!  na dodatek ten żel nie ma żadnej nazwy firmy ani nic...

JUTRO LECĘ KUPIĆ JEŚLI JESTEŚCIE ZAINTERESOWANE PISZCIE WIADOMOŚCI NA POCZTĘ JAKOŚ SIĘ DOGADAMY, MOGĘ KUPIĆ W RAMACH WYMIANY :) JA OSZALAŁAM!!!!

37 komentarzy:

  1. śliczny :) i jaka cena!:DDDD ja wczoraj za 3 zł upolowałam olejek do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam lampy więc nie interesi, ale pytanko - zmywa się normalnie zmywaczem?

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm ja bym się bała ! jednak to co nakładamy na paznokcie przenika do organizmu a nie wiadomo czym to napakowane

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem, czy nie zmasakruje paznokci na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  5. ach gdybym miala lampe :D czekam na kolejne kolory, pokazuj je szybko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna rzecz. Poszukam tego u mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super sprawa, chyba jutro pójdę do siebie zobaczyć czy jest coś takiego. Ciekawe tylko ile to się trzyma na pazurku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, no ciekawa sprawaa :-D Ciekawe, czy u mnie CzingoMongo też je mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa tylko trzeba miec lampe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. według mnie fajny pomysł, ja bym wybrała jakiś nude który jest idealny na każdą okazję a przy tym bardzo trwały :).

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy :)
    ale da się zmyć zmywaczem, czy trzeba tak jak typowe żele spiłować..?
    ja już za spiłowywanie dziękuję, strasznie mi żele płytkę osłabiały

    OdpowiedzUsuń
  12. To widzę coś na wzór hybrydowego;) Ja niestety swoją lampę sprzedałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa rzecz, jeśli chodzi o paznokcie to mam totalnego bzika, ale nie posiadam niestety lapmy... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. cąłkiem fajny , tyle że ja nie mam lampy niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie posiadam lampy, więc z żalem muszę sobie odmówić tej przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz widzę takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to za chińczyk.?
    Dużo osób na blogu o nim pisze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep Chiński, chiński market albo coś takiego jak sądzę :P Można w nim kupić prawie wszystko poza jedzeniem. Kosmetyki, obuwie, ubrania, sprzęty do domu itp.

      Usuń
  18. jak go zdjąć później? jak manicure hybrydowy, czy trzeba spiłować?

    OdpowiedzUsuń
  19. No fajna sprawa, ciekawe tylko czy normalny zmywacz to usunie::: a jaki sklad tego wogole? jest naklejka jakas?

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie niesamowity przyrząd, niebawem wyeliminuje wszystkie lakiery w słoiczkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. pięknie i ta kusząca cena ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. a jak długo sie trzyma na paznokciach?
    Nie odchodxi?

    OdpowiedzUsuń
  23. też nie mam lampy, ale bardzo ładny kolorek :)
    tak, jak ktoś napisał na górze - tylko uważaj, bo może być średniej jakości i zniszczyć pazurki :/

    OdpowiedzUsuń
  24. oo apetyczny kolorek i ciekawa forma, nigdy nie spotkałam się z takim lakierem, żelem ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  25. to ja piszę maila bo jestem tego ciekawa :P

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Ciekawa jestem trwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow ale to fajne opakowali nieźle działa to ile do cholery to jest warte skoro oni na tym zarabiają?

    OdpowiedzUsuń
  28. a zmywa się normalnie zmywaczem ?:) kurde szkoda ze nie mam lampy.

    OdpowiedzUsuń