niedziela, 15 lipca 2012

Odżywka do paznokci MINERAL REGENERATION.

Chyba każdy lubi dopieszczać swoje paznokcie odżywkami z myślą, że w końcu będą piękne, długie i mocne. Ja także... ale póki co nie było zbyt wiele godnych polecenia. Nail Tek nie spisał się u mnie rewelacyjnie  TUTAJ i TUTAJ możecie zobaczyć moją opinię, niestety paznokcie zaczęły strasznie się łamać. Po używaniu odzywki Eveline 8in1 paznokcie zdecydowanie urosły, strasznie mnie bolały, miałam wyschnięte skórki ale pomogło. Po kuracji Eveline wyglądały mniej więcej TAK. Teraz postanowiłam zdecydować się na coś nowego i do moich rąk wpadła odżywka Sensique Mineral Regenaretion- Strong Nails.



Moje paznokcie w ostatnim czasie rozdwajały się na potęgę także postanowiłam je znacznie skrócić i zacząć je utwardzać.



Paznokcie przestały się tak rozdwajać, i płytka stała się na prawdę równa. Odżywka bardzo szybko zasycha ale jest fajna tylko z jedną warstwą, przy dwóch warstwach zaczyna na paznokciach robić się gumowa i schodzi płatami. Może znacie to? Często mamy do czynienia z takimi 'gumowymi' lakierami. W moim przypadku są to często lakiery Golden Rose.


Odżywka nie jest jakaś mocna i nie bolą nas paznokcie, nie 'glucieje' pod koniec [ jest to już moje drugie opakowanie ]. 
Na dodatek jej cena... to jakieś 7 zł w każdej Naturze. Także jeśli ktoś ma problem z rozdwajającymi się paznokciami mogę polecić :))
Achh i bym zapomniała, nie polecam tej odżywki jako bazy pod lakiery kolorowe, mogą pojawić się tak zwane bąbelki i lakier będzie schnąć w czasie niezliczonym :(
Możecie polecić jeszcze jakieś godne uwagi odżywki? :)

17 komentarzy:

  1. będę musiała wypróbować, odżywki z Eveline pomogły moim paznokciom w problemie z rozdwajaniem, jednak po jakimś czasie paznokcie przyzwyczaiły się do tych odżywek i problem powrócił.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdzie nie widziałam tej odżywki

    OdpowiedzUsuń
  3. To raczej nie dla mnie, bo ja lubię mieć pomalowane paznokcie i odżywka stanowi u mnie bazę pod lakier w okresie kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jej w ogóle, ja używam tych z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam z tej firmy niebieski utwardzacz i był całkiem niezły jak dla mnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jeszcze nie znalazłam idealnej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wrr nienawidzę moich paznokci, szybko się łamią i rozdwajają :( Pora zacząćużywać dobre odżywki :)


    Zapraszam po powrocie: marikape.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj . nie znana mi ta odżywka .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja polecam odżywki Eveline- 8w1 oraz diamentową, a szczególnie tą drugą! Są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mojego bloga
    http://aleksandra96love.blogspot.com/
    Proszę o komentarz bo mi daje siłę pisać dalej i dodawanie do obserwatorów
    Pozdrawiam OLa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś zaczynam znowu kurację Eveline 8w1 lubię ją:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale masz zadbane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tej odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam trzymam się Eveline 8w1. Teraz dorzuciłam drożdże do tego.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie polecę, ale odradzę Eveline 8w1...

    OdpowiedzUsuń