piątek, 27 lipca 2012

Sredni średniak :))

Dzisiaj chce Wam opowiedzieć o pewnym szamponie z algami morskimi. Jest to szampon Joanna z serii Naturia, zawierający odżywkę z alg morskich, nadający się do każdego rodzaju włosów.


Bardzo duża pojemność, całkiem fajnie myje włosy. Odżywka jednak nie sprawia zbyt dużo, ale włosy i tak rozczesuje się łatwiej :))


Konsystencje ma dosyć fajną, nie za gęstą ale także nie wodnista. Nie przesusza włosów, ale też nie nawilża ich zbyt mocno.



Domywa oleje, pędzle z podkładu itd. A to teraz dużo znaczy w szamponach :D



A cena? uwaga uwaga, 6,50 za 500 ml!!


pachnie ładnie, nie jest mocny :)) Jak na taką cenę jestem za, + baaardzo wydajny :))

14 komentarzy:

  1. Ja ostatnio miałam próbkę szamponu z algami, firmy cece. szkoda, że można go dostać tylko w super pharmie, bo calkiem prxyzwoity

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem przekonana do szamponów z odżywką

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam w zapasach szampon z pszenicą z tej serii ale kiedy ja go użyję bo 3 mam napoczęte;D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale woda;/;/ aż jestem w szoki, że to Joanna:( Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię takiej wodnistej konsystencji, poza tym odżywka z SleS u mnie odpada ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam, nie wiem czemu przeczytałam że to odżywka! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj. zapraszam do wzięcia udziału w wakacyjnym rozdaniu. zestaw mini produktów może trafić własnie do Ciebie: http://worldglossy.blogspot.com/2012/07/wakacyjne-rozdanie.html
    pozdrawiam. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę mu się bliżej przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za produktami 2w1

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny jest napewno...ale naklejka juz sie odkleja :) hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię produktów szampon plus odżywka...

    OdpowiedzUsuń
  12. Może się skusze na niego, mój szampon się już kończy i muszę kupić, a chciała bym jakiś inny produkt.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń