poniedziałek, 9 lipca 2012

Summer Blush :))

Ahh jestem, w końcu. Te dwa tygodnie były masakrą. Ale dzisiaj jestem, mam wolne. Zasłużyłam na nie, bo przepracowałam dwie soboty ;)
Na dzisiaj mam dla Was nowej róże Sensique. Summer Blush nr 1 i 2.  Kosmetyki z kolekcji Summer 2012 Sensique dostępne są od 28 czerwca w drogeriach Natura i Aster w bardzo niskich cenach :))

Summer Blush nr 1 





Summer Blush nr 2






Róże jak na swoją cenę są bardzo dobrej jakości, nie znikają nam w ekspresowym tempie. Nie podkreślają suchych skórek, nie podrażniają, ani nie wywołują żadnych alergii.
Kosztują 9,99zł za 7,5 g.
Wersja 2 bardzo ładnie rozświetla policzki dzięki złotym drobinkom. Ja jestem jak najbardziej za :)) Podoba Wam się? Może macie ochotę?:))


Zapraszam także do zakładki wymiana, dodałam trochę produktów :))

20 komentarzy:

  1. Niska cena,ale ja ma za dużo róży muszę je wykończyć i bardzo powoli mi to idzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pierwszy odcień, drugi ze względu na ilość drobinek nie przypadł mi do gustu. Bardzo podobał mi się ten róż, szczególnie, że za taką cenę, dostaję się giganta.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się efekt na policzkach, dla mnie zbyt pomarańczowy:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy bardzo mi się podoba, choć na razie nie planuję zakupu różu, bo mam ich 3 +bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie moje odcienie. :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowałam się na ten pierwszy, ale mnie nie zauroczył. W każdym razie nie żałuję, bo kosztował grosze.

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, szczególnie ten pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba ten drugi :))

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory i w przystępnej cenie. Gdyby nie fakt, że mam kilkanaście róży i staram się je zużyć - na pewno bym coś kupiła

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy blog. zapraszam do mnie! + obserwuję; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nr 1 bardzo ładny obejrzę go na żywo jak tylko będę w Naturze:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor, ale raczej nie zakupiłabym, zawiodłam się pare razy, preferuję essence i te typu rimmel itd

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba są ładne, ale ja nie używam różów.

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam taki okres, że ciągnęło mnie do fajek jak zginął mój przyjaciel, ale tak od dłuuugiego czasu nie palę, Krystian za to jak tu jest zaczyna palić, bo wszyscy jego kuzyni palą no i kiepsko, zresztą tu fajki o połowę tańsze ; o no i się obawiał, że jak pojedzie znów będzie mnie ciągnąć, bo jednak wiadomo - nerwy są całą Polskę ma przejechać i nie ma go tu i ciężko i wgl

    OdpowiedzUsuń
  15. Na lato raczej zdecydowanie ten pierwszy, dodaje świeżości moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń