niedziela, 26 sierpnia 2012

Aktualizacja włosów :))


W tym miesiącu postawiłam na regeneracje końcówek. Mam świadomość tego, że włosy, które już mamy na głowie nie moga ulec zmianie-regeneracji. Możemy je jedynie kondycjonować, aby wyglądały lepiej, były lśniące, gładkie. Jednak nie możemy już ich uzdrowić, zdrowe włosy muszą być 'naprawiane' od wewnątrz. Ale ja jednak postanowiłam spróbować je trochę 'ujarzmić'. Włosy sprzed miesiąca miały rozjaśnione końcówki, później pojaśnione były na całości.





Po miesiącu włoski troszkę odrosły, nad czołem pojawiły się baby hair. Używałam serum Biosilk, olejowałam włosy olejem Sesa, Alterra, Nuxe.
Używałam dużo odżywek na potęgę.







Tak wyglądają teraz moje końcówki, no i oczywiście pozbyłam się różnokolorowych włosów :D

17 komentarzy:

  1. Ładne masz te włosy, nie to co moje. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. a stosujesz jakieś suplementy od wewnątrz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zrównania koloru! Ja jestem na etapie powracania do brązu i niestety jestem w ciapki, zwłaszcza że dałam włosom odpocząć prawie dwa miesiące od farb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci to wyszło..;) Sama myślałem żeby coś zrobić ze swoimi bo ostatnio od prostowania strasznie osłabły;/

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie sie błyszczą :) gratuluję nowych baby hair!

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy są strasznie matowe ;( oprócz olejowania może jakieś maski na 30, 40 min? np. biovax - do suchych i zniszczonych, albo do ciemnych, albo proteiny mleczne. Kolejne maski które są warte wypróbowania to na pewno bingacze (bingo spa) . Jeśli zauważyłas że cały czas masz suche końcówki i nic się nie da z nimi zrobić, to prawdopodobnie wina biosilku, ma na początku składu alkohol denat. i może strasznie przesuszać końcówki.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń