piątek, 24 sierpnia 2012

Powracając do żywych..

Cześć dziewczynkiiii :)))))) Ale się za Wami stęskniłam!! Powoli zaczynam wracać do żywych ale niestety nie mam dostępu do oglądania filmików na YT nad czym strasznie ubolewam bo ostatnio jestem od tego uzależniona :D

U mnie nic nowego, nadal jestem cały Boży dzień w pracy... 8 września idę na wesele i zastanawiam się nad sukienką, jest to ślub cywilny także nie ma co szaleć.. :) A co wpadło mi w oko? Szukam jakiejś dziewczęcej, zwiewnej letniej sukienki. Może coś polecicie?? Czekam na linki:)) Pozdrawiam!!:***




14 komentarzy:

  1. Powodzenia w wyborze sukienki :) I witamy wśród żywych :D Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jakie sukienki lubisz, ale mie wiele podoba się w Bershce - http://www.bershka.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/bershkapl/pl/40109502/32029/Sukienki

    Wiele bym stamtąd wybrała, a wcale nie są takie drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 8 marca? ;)
    jeszcze dużo czasuuuuuu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem uzależniona od yt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. nareszcie! wszystko się już ułożyło? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj z sukienką to nie pomogę bo nie chodzę w nich ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio byłam na weselu w takiej http://szafa.pl/c10951461-szukam-sukienki-hm-by-night.html bardzo ładnie się prezentowała.

    OdpowiedzUsuń
  8. 8 marca? a na pewno, czy pomylił Ci się miesiąc, bo maaaasz mnóstwo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet jeśli chodzi o czerwiec to kupa czasu przed Tobą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana sama mam ten problem:) a na fotce wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  11. To w końcu marzec, czerwiec, czy wrzesień :D
    Ja też idę na wesele we wrześniu i naszukałam się jak głupia. Zabrałam się za to na początku lipca, większość koleżanek dziwiła się, że tak wcześnie i skończyło się tak, że w ten weekend podjęłam się trzeciej próby zakupy przez internet i mam nadzieję, że będzie ok, bo już mnie mdli od przeglądania stron z sukienkami :/

    OdpowiedzUsuń