środa, 15 sierpnia 2012

Twardziel :))

Moje paznokcie są teraz w okropnym stanie... zobaczyłam to przeglądając stare zdjęcia gdzie miałam długie paznokcie, te aktualne łamią mi się na każdym kroku, rozdwajają się płatami, podejrzenia są dwa: Odżywka Eveline 8w1 albo kapsułki Merz Spezial... Mam je tak cienkie, że wyginają się w każdą strone, niemalże jak po tipsach, których nie robiłam już z rok..
Ale do rzeczy, z racji tego, że chcę je zapuścić i nie męczyć codziennie zmywaczami, postawiłam na sprawdzony lakier, który trzyma się co najmniej 4 dni  a nawet jak się ściera to tego nie widać :)



W najgorszym stanie mam paznokcie na palcach wskazujących. Lakier widoczny na zdjęciu to jeden z cudownej kolekcji Sensique franch manicure. Nr 131, moim ulubieńcem jest też nr 133, o którym pisałam TUTAJ, zobaczcie zdjęcia i wcześniejsze paznokcie :(
Koszt tych lakierów to ok 5,99 zł w Naturze. Dostępnych jest bodajże 7 odcieni.



 


I wcześniejsza długość:


Ok, kończę marudzenie, oglądnę zaległe filmiki na YT i zabieram się za malowanie przedpokoju :)
Pozdrawiam!!:*

21 komentarzy:

  1. Lubie czasem takie delikatne kolorki. Mi bardzo pomaga diamentowa odżywka Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie brakuje Ci dużo z długości, ale skoro mówisz, że masz cienkie, to rzeczywiście trudno zapuścić... jak dla mnie Twoja obecna długość to wcale nie są paznokcie bardzo krótkie, sama kiedyś miałam takie mega króciutkie. Teraz mam odrobinę za opuszek i uważam, że są już w miare długie xDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. mam jeden z tych odcieni i też bardzo go lubię:) maluję nim paznokcie kiedy nie mam czasu na nic innego, a nie chce mieć niczym niepokrytej płytki, szybko zasycha i trzyma się dosyć dlugo

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywka 8w1 jest dość nieprzewidywalna, niby pomaga, ale lepiej z nią uważać...na paznokcie polecam łykać Calcium Panthonenicum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak mi po Calcium rosną bardzo szybko:)

      Usuń
  5. ładny do frencha. moje paznokcie się czasem łamią i to na maxa i muszę spiłować wszystkie, za to szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie podoba mi się, dziwnie wygląda troszkę na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko odżywkować i czekać aż odrosną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na mnie Merz Special nie działał w ogóle, natomiast Eveline 8w1 zadziałało u mnie świetnie, ale wiem, że nie u wszystkich tak dobrze sobie radzi...
    Oby nowa kuracja Ci pomogła

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek delikatny w sam raz dla mnie. Witaminki od środka organizmu również by się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym na Twoim miejscu zrobiła im porządny odwyk od lakierów i innych takich. Moje są ostatnio przesuszone więc postanowiłam odpuścić z malowaniem i odżywką, a wcierać w nie balsam do paznokci i oliwkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej odżywce podobno jest świetna ale zapomniałam nazwy, wiedziałam tylko że 8 w 1 ;D I strasznie się ucieszyłam że napisałaś o niej ;D Muszę ją mieć, moje paznokcie strasznie sią łamią i rozdwajają -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. ja miałam problem z paznokciami do lipca zeszłego roku, od tamtego momentu używam nail tek'a i ani razu mi się paznokiec nie złamał, ale znam ten ból kiedyś też paznokcie miałam cienkie jak nie wiem co ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny kolorek, lubie takie 'naturalne' paznokcie, nie ma przesady ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. takie kolory na paznokciach wyglądają bardzo naturalnie świeżo i elegancko i do wszystkiego pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesli masz ochotę zapraszam na tag 10 pytan:) http://kosme-tiki.blogspot.com/2012/08/10-pytan.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń