wtorek, 11 września 2012

Bueeeenoosss Aireees :))

Jestem strasznie opóźniona z blogowymi nowinkami, nowościami itd. Jednak mam nadzieję, że już jutro wszystko wróci do normy i będę miała sprawny swój stacjonarny PC.
Na dzisiaj pokażę Wam jeden z lakierów Kobo Colour Trends o nr 9 Buenos Aires.
Mam teraz spory zastój z lakierami, ponieważ mam zrobione paznokcie żelowe i tylko czasami masuję paznokcie, głównie z racji tego, że mam dodane ozdoby i one zbyt mocno odznaczają się pod lakierem.


Lakier KOBO ma cudowny jasno różowy pudrowy odcień, cudowna konsystencja. Niestety nie mogę Wam napisać o jego trwałości bo pewnie same wiecie, że lakier na tipsach utrzymuje się baaardzo długo.



Lakier ma 7,5 ml i  kosztuje 9,99 zł w każdej Naturze. Ja jestem jak najbardziej na tak :))

 

A Wy miałyście już do czynienia z tymi lakierami ?;))

17 komentarzy:

  1. kolor nie dla mnie, paznokcie świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ty masz śliczne paznokcie *_* <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo fajny:) Czy to jedna warstwa?

    OdpowiedzUsuń
  4. moje kolory :P zastanawiałam się nad nim, ale jednak wybrałam podobny kolor z essence bo chciałam wypróbować ich odmienione lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ten kolor podoba, ale ileż się namyślałam co oznacza 'masować paznokcie' zanim zaczaiłam, że to literówka hahaha:D:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kolor!
    Ja właśnie zaczęłam testy, użyłam jak na razie pierwszego Kobiaczka w moim życiu i raz - śmierdzi okrutnie, aż oczy mnie szczypały! Dwa - to chyba kwestia pędzelka, jak rozprowadzam lakier, zbiera mi go z niektórych hmm.. linii i zostawia smugi tym samym.
    Ale trwałość jak na razie zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny kolor, jeszcze nie probowałam lakierów z KOBO.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ostry róż :) Prześliczny kolor <33 Niestety nie mam dostępu do Natury :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A właśnie zdecydowanie wolę tę biel niż okropny róż. Zapraszam na mój blog :)

    http://www.stabilnie.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Apropos lakierów, to u mnie nowy post, na ten temat właśnie :D

    ordinary-blonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek :) Przy okazji zapraszam do mnie http://everythinglikeawoman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog, bardzo interesująco piszesz, na pewno będę Cię odwiedzać :) u mnie wszystko co związane z kobietami, zapraszam

    OdpowiedzUsuń