sobota, 15 września 2012

Lektura na dzisiaj...







Ps. Jednak poszłam na farmację...


16 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre są takie inne książki :) Czasem pogląd innych może sprawić że spojrzymy na nasze życie z innej strony - ja za bardzo się czasem przejmuje głupotami i dobrze czasem mieć coś w nosie szkoda życia na głupoty ! P.S świetnie wyglądasz w tej bluzce bardzo podkreśla twoje oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dosyć oryginalna książka, ale takie rzeczy są najciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę taką książeczkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. O lektura w sam raz dla mnie, przydałaby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. "pieprz to"- zaciekawiła mnie ta książka ;o ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie tak, najważniejsze jest tu i teraz. Coraz częściej zaczynam sięgać po takie pozycje, podoba mi się to!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję wyboru studiów. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie muszę zdobyć tą książkę, ktoś mi ją kiedyś polecał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Farmacja, dobry kierunek - gratuluję :) Książkę muszę koniecznie kupic swojemu przyjacielowi, wszystkim się przejmuje i wariuje... musi poznac tą filozofię ;)

    OdpowiedzUsuń