niedziela, 16 września 2012

Zakończona kuracja :)

Jak już zapewne wiecie ja także brałam udział w akcji testowania drażetek Merz Spezial. Zażywałam drażetki przez 3 miesiące dwa razy dziennie.


Merz Spezial to suplement diety mający na celu poprawę stanu naszyej skóry, włosów i paznokci. W jednym opakowaniu znajduje się 60 drażetek wystarczających na 30 dni. Opakowanie kosztuje ok 40 zł w aptekach.


Jak drażetki wypadły u mnie?

Włosy:
Po dwóch miesiącach pojawiły się małe rosnące antenki 'baby hair' z czego jestem bardzo zadowolona :D Nowe odrastające włosy są lśniące, w końcu nie wypadają razem z cebulkami i mocno trzymają się głowy. Więcej zmian nie zauważyłam, rosną w takim tempie jak wcześniej.

 Skóra:
Stała się promienna, znikły przesuszone miejsca z tym, że nie mam 100% pewności, że to nie zasługa kremu Lirene, który używam teraz. Stała się nawilżona, sprężysta i mięciutka. Coraz mniej niespodzianek z czego jestem bardzo zadowolona. 

Paznokcie:
Spotkałam się z kilkoma bardzo negatywnymi opiniami i nie wiem co jest w składzie źle wpływającego na paznokcie ale ja też nie napiszę o tym dobrze. Fakt na początku przez pierwszy miesiąc paznokcie rosły bardzo ładnie, szybko i były twarde. Niestety na tym się skończyło bo zaczęły się niesamowicie rozdwajać, były nadal twarde ale po prostu schodziły płatami. 



Opakowanie jest bardzo solidne, szklane, pięknie wygląda i sprawia wrażenie kosmetyku luksusowego. Cena w stosunku do działania i wydajności jest atrakcyjna.  O ile nikt nie narzuca sobie wyższych cen.
 

Wydaje mi się, że jeśli moje włosy ulegną pogorszeniu a skóra stanie się znowu szara, bez życia powrócę ponownie do tego suplementu. Moja opinia w żaden sposób nie jest zmieniona przez to, że była to kuracja sponsorowana. 
Powiedzcie mi proszę, czy u Was to samo działo się z paznokciami. 
Pozdrawiam :*

19 komentarzy:

  1. Sama nie wiem czy na niego się skusić, te paznokcie trochę mnie przerażają..

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam problem z cerą i szukam dobrego suplementu, ale ten problem z paznokciami mnie przeraził...

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sama zastanawiałam się, czy zakupić sobie Merz(słyszalam,ze kiedyś były lepsze,a teraz skład zmienili i nie ma już super efektów). Ja skusiłam się na Vitapil, i jestem nartazie zadowolona. Biorę tabeltki dopiero 2 miesiąc więc efektów jakiś spektakularnych nie oczekuję, ale mam nadzieję, że po Vitapilu kondycja moich włosów polepszy się.
    A jak nie to może skuszę sie na merz special :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie bardziej przeraża codzienne łykanie tabletek. Marzy mi się jakiś niezły suplement np. w postaci żelek, lub czegoś równie przyjemnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. noo chętnie bym go spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kiedyś w końcu wybrać się do apteki po te drażetki, bo słyszałam o nich same ochy i achy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak megakrzem nie pomorze na pewno się skuszę na te

    OdpowiedzUsuń
  8. Prettу comρonеnt to cοntent.

    I just stumbled upon your weblog аnd in aссession cаpital to
    claim thаt I get in fact loved account yоur blog posts.
    Any wаy I will be subscribing in your augmеnt
    or evеn Ι success you get right of entry to pеrsistеntly faѕt.
    Review my page ; www.noni.shop.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ι lіke reading through an aгticlе that
    ωill maκe peоple think. Аlѕo,
    many thankѕ fοr peгmitting me to comment!
    Here is my page ; extramoneyinfo.net

    OdpowiedzUsuń
  10. Unԁenіаblу belіevе that
    which you said. Your favoгite reason seemeԁ to be
    on the internet the simplest thing to be aware of.
    I say tо you, I ԁefinitelу get annοyed ωhile pеople cоnsiԁer
    worrieѕ that they plaіnly don't know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side-effects , people can take a signal. Will probably be back to get more. Thanks
    Also visit my web blog - Seized Cars

    OdpowiedzUsuń
  11. You are so awesome! I don't think I've read through something like this before.
    So great to discover another person with original thoughts on this issue.
    Seriously.. many thanks for starting this up. This website is one thing that is needed
    on the web, someone with a bit of originality!
    My web-site ... answers.homebusinesstips.info

    OdpowiedzUsuń
  12. I every time spent my half an hour to read this weblog's posts daily along with a mug of coffee.
    My web page - forum.myextramoneytips.info

    OdpowiedzUsuń
  13. If you want to get a great deal from this post then you have to
    apply such methods to your won weblog.
    Review my weblog :: work from home

    OdpowiedzUsuń
  14. Good post. I am experiencing many of these issues as well.
    .
    Look into my page : extra money

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey very nice site!! Man .. Beautiful .. Amazing .. I will bookmark your website and take the feeds also?
    I'm glad to search out numerous helpful information here within the put up, we'd like develop extra techniques in this regard, thank you
    for sharing. . . . . .
    Take a look at my blog post :: http://weblog.homebusinesstips.info/

    OdpowiedzUsuń
  16. Greate article. Keep writing such kind of information on your
    page. Im really impressed by it.
    Hey there, You've performed a fantastic job. I will definitely digg it and in my view suggest to my friends. I'm sure they'll be benefited from this web site.
    My site ; work from home

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey! This post could not be written any better! Reading this post reminds me of my old room mate!

    He always kept talking about this. I will forward this post to him.
    Fairly certain he will have a good read. Many thanks for sharing!


    my weblog: http://Discuss.theworkonline.info

    OdpowiedzUsuń
  18. I used to be able to find good advice from your content.


    Also visit my website: suv

    OdpowiedzUsuń