sobota, 27 października 2012

Zgapiaka od KiziaMizia :))

Dzisiaj piękny dzień!! :) Miałam jechać na 8 na uczelnie ale stwierdziłam, że utknę w zaspie i pojadę dopiero na ćwiczenia, po co komu wykłady :)) P.s która już zmieniła opony?:D
Wracając do tematu. Przeglądałam ostatnio blogi i trafiłam na post mojej ulubionej blogerki KiziaMizia [nie będę odmieniać  :D ], która napisała o cieniu do powiek Sensique Velvet Touch nr 130 . Czytam, oglądam i hello przecież ja go mam, a wygląda tak pieknie!! Post Kizii możecie zobaczyc tutaj KLIK .U niej wyglądał cudownie, postanowiłam wczoraj rano poczęstować swoje oczko tym cieniem, iiiii trzymał się do wieczora na moich tłustych powiekach!!:D





Ma aksamitną konsystencję, jest mocno napigmentowany. Nic się nie osypuje, nie zbiera się w załamaniach, cudowny :))



Cudowny cień za jakieś 5 zł :)) Polecam!! A kolorek Wam się podoba? Buziaki!!

21 komentarzy:

  1. masz piękny kolor tęczówki! a tej firmie jakoś nie ufam :p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, ja mam z tej serii taki waniliowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście piękny odcień brązu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się prezentuje :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cień wygląda ładnie, jednak mam inny z tej serii, który okazał się totalną klapą :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny kolorek :)
    piękne masz oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda, ale niekoniecznie lubię tę firmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również posiadam ten odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolor taki czekoladowy, ale nie mam jeszcze cieni Sensique może kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam brąz na powiekach, śliczny odcień! ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Kto by pomyślał, że będzie tak ładnie wyglądał. A ja nawet nie zaglądam do szafy Sensique...

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go ale oddałam szwagierce:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kolorek, chętnie bym go wypróbowała. Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękny! Chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń