piątek, 23 listopada 2012

Matowe cienie My Secret.

Jak już wiecie uwielbiam cienie My Secret. Szczególnie te matowe ;)) Kiedyś w poście TUTAJ zachwycałam się tymi matowymi cieniami. Zdania nie zmieniłam :) Dzisiaj pokażę Wam kolejne 5 cieni. Zielony jest identyczny jak w palecie Dream Girl.



 Są to nowe odcienie. Cudowna pigmentacja, nie osypują się. Duży wybór kolorów i niska cena.



Na zdjęciu wyżej cienie są bez żadnej bazy. Z bazą są jeszcze bardziej wyraziste ale jak widać, kolory rewelacyjne.




Najbardziej do gustu przypadł mi odcień 513 i już jedna koleżanka chciała mi go zwędzić :)



Cienie kosztują ok.5 zł w każdej drogerii Aster i Natura :) Lubicie cienie My Secret? Pozdrawiam!!

22 komentarze:

  1. Nie tracą koloru przy rozcieraniu?

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię te cienie, ale z nowej wersji nie mam jeszcze żadnych, na pewno kupię 512 są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne maty :)
    A mogłabyś porównać cień 512 do jasnego różu z Dream Girl - jak dotąd bezskutecznie szukam jego zamiennika:/

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę się w końcu zdecydować na jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam jeden mat z rtej serii i podizelam Twoje zdanie, te cienie śa rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie ten pomarańczowy kupić piękny:)
    Cienie niestety kosztują 7,99zł podrożały;(

    OdpowiedzUsuń
  7. ten koralowy i brąz są całkiem ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 512 i 506 w moim typie :)
    Ja uwielbiam ich perłowe cienie :]

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie są po 7,49 :D Mam ten 513 <3

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie są takie hmmm, kredowe? Kiedyś miałam cienie od nich i były fatalne...

    OdpowiedzUsuń
  11. 512 podoba mi się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam Cię za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak ja doskonale o tym wiem, że są rodziny które mają mniej na członka rodziny miesięcznie, ale właśnie dlatego wybrałam taką rodzinę, która nie ma aż tak źle, żeby była w naszym zasięgu. Tym bardziej, że ta rodzina ma długi, a długi nie są odliczane od dochodu na członka rodziny.
    Liczę że mimo wszytsko pomożesz i przyłączysz się ;) Czekam na maila ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio gustuję w matach. Śliczne kolorki kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja cieni nie używam, ale kolory ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam ich jeszcze, nie wpadły mi łapki. Lubie cienie w odcieniu bliskim do koloru skóry, więc 512 uważam za najpiękniejszy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. 512 i 513 bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń