wtorek, 18 grudnia 2012

Paletka Elf :)

Ostatnio zaczęłam ponownie wracać do blogowania. Jednak strasznie przeszkadza mi wygląd bloga, muszę koniecznie coś zmienić jednak sama potrafię jedynie dodać zdjęcia haha :D Chyba muszę nauczyć się coś robić w jakimś programie, jednak jestem w tym całkowita noga :(
Ale.. koniec tego marudzenia, pokażę Wam dzisiaj paletkę z Elfa, którą najczęściej używam do rozświetlania oczu.


Cienie mają rewelacyjną pigmentację. Kolory są mocno rozświetlające. Najmniej używam jednak cienia pierwszego od lewej, ponieważ strasznie wpada w zieleń, i jednak sam na oku nie wygląda za ciekawie .. :P
 

Koniecznie muszę znaleźć czas na robienie zdjęć bo jak wracam z pracy jest już ciemno i właśnie widzę, że zdjęcia są okropnej jakości [ w porównaniu do zdjęć sprzed ok.pół roku ] . Tak nie na temat, żeby było ciekawie... :)
 

Paletka jest na tyle fajna, że można używać jej na dwa sposoby. Samodzielnie, lub jako rozświetlenie do ciemnych cieni, linerów itd. ja lubię używać ich na kreskę od linera bo wtedy staje się ładny metaliczny kolor.
Mimo, że pigmentacja jest mocna, to już z jakością jest gorzej. Lepiej używać ich z bazą bo lubią się osypywać.
 


Ceny niestety nie znam. Spotkałyście się z tymi cieniami?
Na stronie alledrogeria jest wyprzedaż i można zobaczyć jak fajnie wyglądają użyte z eyelinerem. :))TUTAJ
Dziewczynki, jakie plany na sylwestra??
Pozdrawiam!!

12 komentarzy:

  1. im na stronie się chyba swatche pomyliły ;D
    Kolorki bardzo jasne, mi nie wpadły w oko

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno nadają się do szybkiego makijażu - cień + kreska, ale w sumie nie skusiły mnie ich kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że jest taka mała różnica w odcieniach, ale podobają mi się tak delikatne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozważałam jakiś czas temu kupno tej paletki, ale później sobie myślę, że mam trochę rozświetlaczy. To na pewno fajna sprawa dla dziewczyn lubiących jasny makijaż.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie te kolorki są bardzo do siebie podobne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. a jeszcze niedawno zastanawiałam się nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te cienie raczej nie są do używania solo, tylko właśnie do nadawania konkretnego odcienia (zielonego, pomarańczowego, różowego i niebieskiego) innym produktom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie mają prawie takie same kolory. Idę się schować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mi jakos nie wpadly w oko,ale dlaczego nie sprobowac w sumie....

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam ich,ale nie wyglądają na trwałe

    OdpowiedzUsuń