czwartek, 13 grudnia 2012

Świąteczny giveaway :)


Mam dzisiaj dla Was małe rozdanko :)
 Do wygrania są 4 zestawy La Rive. Rozdanie skromne ale to zawsze jakiś upominek.

Aby zgarnąć jeden z zestawów La Rive wystarczy być obserwatorem mojego bloga i odpowiedzieć na proste pytanie.


Zestaw 1: Madame in Love
Nuta głowy: cytrusy, piwona
Nuta serca: osmanthus, róża, nuty owocowe
Nuta bazy: drzewo sandałowe, paczula
 Zestaw 2: Sense
Nuta głowy: gruszka, nasiona ambrette
Nuta serca: róża, ylang-ylang, akord wodny
Nuta bazy: piżmo



Zestaw 3 MAN; 315 Prestige

Nuta głowy: limonka, kawior, pieprz, imbir, passiflora
Nuta serca: goździk, cynamon, wódka, dżin, mięta
Nuta bazy: ambra, skóra, nuty drzewne




Zestaw 4 MAN: Password

Nuta głowy: drzewo cedrowe, mandarynka, anyż
Nuta serca: rozmaryn, kwiaty drzewa oliwkowego
Nuta bazy: szary amber, piżmo, bób Tonka, drzewo Gwajakowe


" Pytanie " konkursowe brzmi:
Który zestaw wybierasz i dlaczego akurat ten?

W komentarzu proszę napisać swojego meila, nazwę pod jaką obserwujecie bloga oraz odpowiedz na pytanie :)

Konkurs trwa do 20 grudnia do godziny 23:59 :)

Powodzenia!


44 komentarze:

  1. Obserwuję jako Babski Folwark
    email: babskifolwark@gmail.com
    Wybieram zestaw nr 1 ponieważ uwielbiam drzewo sandałowe a w dodatku buteleczka jest śliczna. Po za tym święta to dla mnie złoto dlatego wybrałam właśnie ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mail: elizabeth-harmony@wp.pl
    Obserwuję: Elizabeth-Harmony
    Zestaw: 1 - Madame in Love
    Który zestaw wybierasz i dlaczego właśnie ten?

    A więc tak :)
    Wybrałam sobie zestaw nr 1 ponieważ uwielbiam nuty cytrusowe, różane i owocowe w zapachach. Poza tym buteleczka mnie uwiodła - ta róża :)
    Dodatkowo nie zawsze drogie perfumy są trwałe, a tanie do niczego, więc watro spróbować szczęścia. Tym bardziej, że z tego zestawu skorzystała bym i moja mama, bo uwielbia dezodoranty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mail: czarnulkaaa@op.pl
    Obserwuj jako Atabe.
    Wybieram zestaw: 1 - Madame in Love,
    Moja babcia wprost uwielbia ten zapach i chciałabym jej sprawić miłą niespodziankę w postaci tego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako ernestyna44
    ernestyna44@gmail.com

    Wybieram zestaw nr 1 z dwóch powodów:
    1. Jego nazwa - "Madame in Love" ściśle kojarzy mi się z nazwą bloga "Idealna Kobieta". Za każdym razem jakbym użyła perfumy bądź dezodorantu, przypominałabym sobie kto mnie obdarował zestawem.
    2. Zestaw zawiera ulubione przeze mnie zapachy - orzeźwiające cytrusy, drzewo sandałowe oraz ukochaną różę od której pochodzi moje trzecie imię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako: diamentem
    email: samaraborek@gmail.com
    Wybieram zestaw pierwszy. Cały ten zestaw jest uroczy i cudowny. Mam ogromny problem z kupnem prezentu dla mojej najukochańszej na świecie siostry, chciałabym dać jej coś wyjątkowego, a wydaje mi się, że ten zestaw będzie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybieram zestaw numer 1 gdyż królują w nim zapachy eleganckie, eteryczne a równocześnie świeże i delikatne, takie jak my, kobiety :)

    the.white.dots
    the.white.dots@op.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako Ewcia
    ewcia.1511@wp.pl
    Wybieram zestaw 4, ponieważ sądzę, że spodobałby się mojemu tacie a tylko dla niego nie mam jeszcze prezentu , myślę , że to byłby świetny dodatek do upominku

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Sernik
    mail: zyrafa-21@wp.pl
    Nie będzie pewnie zaskoczeniem fakt, że wybrałabym zestaw nr 1 ;) uwielbiam cytrusowe aromaty, są trochę świąteczne, trochę świeże, i dobrze się w nich czuję, tak jak w nutach owocowych ;) chciałabym też przetestować kolejne zapach z La Rive. A do tego buteleczka jest na tyle spora, że perfum starczy dla wszystkich kobiet w moim domu : D i jak to mówią dzieci, 'podoba mi się, bo tak i koniec'.

    OdpowiedzUsuń
  9. ZApraszam do zgłoszenia konkursu na bloga http://candy-i-rozdania.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako : anulka8989
    e-mail : anulka8989@interia.pl


    Nad wyborem zestawu długo się zastanawiałam,
    lecz gdy zobaczyłam "Sense" od razu się w nim zakochałam,
    bo LA RIVE SENSE jest doskonały.
    Bardzo lubię kompozycje pełne kobiecości i elegancji,
    bez zbędnego przepychu czy zapachowej "arogancji".
    Zestaw numer 2 idealnie podkreśli moją życiową radość,
    spontaniczność, a także duchową młodość,
    bo LA RIVE SENSE to zapach pobudzający do działania.
    Dla moich zmysłów "ucztą" ten zestaw będzie,
    On w każdej sytuacji wybawieniem moim będzie.
    Jestem pełna podziwu dla trwałości zapachu tego,
    to jest naprawdę coś wspaniałego i przyjemnego,
    bo LA RIVE SENSE jest najlepszy.
    Chcę pachnieć dzięki niemu jak dolarów miliony,
    chcę by mój świat z nim był zwariowany i szalony.
    Dzięki niemu poczuję się jak gwiazda filmowa,
    co nie boi się życia i w "piasek" głowy nie chowa.
    Dzięki niemu przeniosę się w świat marzeń,
    pełnych niespodzianek i cudownych wrażeń.
    Ten zestaw jest niezwykle wydajny,
    co sprawia, że jest dla mnie bardzo fajny.
    To zapach, który spełnia wszystkie moje oczekiwania,
    to jest mój IDEAŁ - bez gadania.
    To wszystkie powody, dla których chciałabym,
    aby ten zestaw trafił właśnie do mnie.









    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję jako Piotr04
    piotrbialecki@yahoo.com

    Wybieram Zestaw 3 MAN; 315 Prestige ponieważ bardzo lubię świeże i drzewne zapachy a akurat ten zapach La Rive jest jedyny w swoim rodzaju. Pasuje zarówno na co dzień jak i od święta, jest bardzo oryginalny, ciepły i przyjemnie działa na zmysły. Żona bardzo lubi gdy go używam, mówi że pachnie wyjątkowo a z żoną się nie dyskutuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Luiza
    luiza3554@o2.pl

    Wybieram zestaw 1, bo jak nazwa wskazuje,
    Jest on dla kobiety, która się zakochuje.
    Na stacji zwanej „Miłość” ja teraz właśnie jestem,
    Widać to na mej twarzy i w każdym moim geście.
    Perfumy te zapewne podgrzeją atmosferę,
    Choć do czterystu stopni brakuje już niewiele! ;)
    Wiem jednak z doświadczenia, że jeszcze lepiej będzie,
    Kiedy zapach piwonii czuć będzie prawie wszędzie!
    A gdy dodamy jeszcze nutę serca różaną,
    Pobudzi to na pewno wyobraźnię niemałą!
    I wtedy już na pewno miłość rozkwitnie w pełni,
    A Tobie, Taml kochana będziemy bardzo wdzięczni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako : EWAY
    E-mail : ewaa101@gmail.com

    Bardzo chciałabym wygrać zestaw nr.2 ponieważ uwielbiam takie "letnie" lekko słodkawe zapachy, przypominające mi o wakacjach w słońcu, różach w ogródku. Według mnie jest to najbardziej dziewczęcy zapach taki słodki i niewinny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. E-mail: ruda2387@gmaill.com
    Obserwuje jako : Gosia Kulig

    Wybrałabym dla Siebie zestaw numer 1.
    Dlaczego? Bo dużo czytałam na temat perfum, a szczególnie tych które przyciągają mężczyzn.... :)
    -Drzewo sandałowe, i paczula to jest właśnie to!
    Od dawna nie byłam w związku! w owym momencie podoba mi sie pewien przystojniak - mam się z nim spotkać po świętach! chciałabym móc oczarować go nie tylko swoją osobą -mam nadzieję, ale i również nutą seksownego i namiętnego zapachu.
    wyobrażam sobie już nasze spotkanie - jego nos zblizający się do moich tetnic na szyi ! DO nadgarstków i tych wszystkich INNYCH miejsc, które wcześniej spryskałam odrobiną tegoż perfumu!
    To byłoby spełnienie moich marzeń - móc poczuć jego zachwyt! :)

    Dziękuje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ola.sroda@gmail.com
    olua

    Bardzo chciałabym sprezentować zestaw nr 3 mojemu mężczyźnie. On lubi takie wyraziste zapachy, a ja lubię kiedy on TAK pachnie, mmm... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako : Joanna_26
    E-mail : kabanos_25@onet.eu

    Wybieram zestaw nr 4

    Czytałam wiele opinii na temat tego zapachu i myślę, że spodoba się mojemu ukochanemu mężowi. Lubię w męskich zapachach drzewo cedrowe bo kojarzy mi się z dzieciństwem. Zapach będzie idealny chyba na każdą okazję. Taki zestaw to wspaniały pomysł na prezent i zadowoli każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wybieram: Zestaw 4 MAN: Password

    Ten męski zapach z rana i z wieczora,
    sprawia, ze me serce przeszywa strzała amora
    on męski, ostry ale i delikatny,
    Do Mojego faceta jest wręcz adekwatny!

    A gdy już użyje perfum pachnących,
    możemy się spodziewać pocałunków gorących,
    niezwykłe aromaty pobudzają nasze zmysły,
    czułe słowa od razu na usta się cisły!

    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Angelika angelusia
    e-mail: angelika_musial@interia.pl

    Wybieram zestaw: 2

    Za męskie zapachy się nie zabieram :) Wolę gdy mój mężczyzna sam coś wybierze, powącha :)Mnie natomiast urzekło w pierwszej kolejności to rażące różowe, opakowanie zestawu 2 :)Kosmetyki w tym kolorze idealnie będą się prezentować na mojej przyszłej toaletce, która jest w drodze od Św. Mikołaja :) Zapach z numerkiem drugim zawiera piżmo, które cenię i lubię. Jest ono uzupełnieniem mojej kobiecości :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybieram zestaw nr 1, bo chcę przenieść się do egzotycznego kraju i poczuć się jak w raju.
    casablanca12@wp.pl
    Obserwuję jako casablanca12

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako angelisia018
    e mail: angelisiaa018@interia.pl
    Wybieram zestaw nr 2 ponieważ moja mama uwielbia składniki takie jak ylang-ylang i piżmo.Byłby to dla niej doskonały prezent na imieniny które ma w styczniu.Sprawiłabym jej takim podarkiem ogromną niespodziankę.Ostatnio spryskałam się tymi perfumami w drogerii.Po całym dniu zapach dalej się utrzymywał także widać,że pomimo przystępnej ceny zapach jest trwały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Tomasz Kaczmarczyk
    email: TomaszKaczmarczyk90@gmail.com
    Wybieram zestaw numer 4 ponieważ podoba mi się najbardziej jego opakowanie, a na perfumach się wcale nie znam:D zawsze jeśli kupuję to proszę o wybór moją partnerkę. Oraz uważam że był by to miły prezent na zbliżające się święta;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wybieram zestaw 1 Madame in Love. Drzewo sandałowe ma niezwykły, energetyzujący zapach mocny, aromatyczny, słodkawy, z lekko korzenną nutą, które w połączeniu z cytrusami sprawi że moje ciało będzie pachniało tak że odwróci się za mną każda głowa.
    zofwys1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wybieram zestaw 1:Madame in Love. Kojarzy mi się z szaloną podróżą w głąb naszego kontynentu - najbardziej chyba z południem Hiszpanii, gorącym temperamentem tamtejszej ludności, a jednocześnie z orzeźwiającym aromatem pomarańczy, cytryn, mandarynek, passiflory, fig.... A wracając do naszej pięknej Polski, wpadłabym do Bułgarii wąchać odurzającą i jakże zmysłową woń róży....Zakochać się można.
    Szalona podróż po zapachach marzeń kończy się we flakoniku:)

    Obserwuję: Naturalnie Zakręcona
    mail: naturazakrecona@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Dbająca
    E-mail: maartynamaartyna@gmail.com
    Wybieram zestaw : 1, gdyż nazwa "Madame in Love" mówi wszystko za siebie ;-) Najważniejsze dla każdej kobiety jest...,żeby być kobieca. Te perfumy z pewnością dodadzą pewności siebie i energii :) Może nawet sprawią,że ja zostane: "Madame in Love" ;-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  28. Madame in love - wybieram ten zestaw, ponieważ już go znam i wiem, że to zapach z klasą, delikatny i sensualny, bardzo kobiecy.
    Obserwuję jako: sienia_88

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: zaba233
    e-mail: zaba233@gmail.com

    Zdecydowałam się na zestaw 3 MAN; 315 Prestige, gdyż mój mężczyzna zasługuje na wyjątkowy prezent:) Te wykwintne nuty zapachowe z pewnością będą do niego pasowały, gdyż bywa słodki jak cynamon, elegancki jak kawior i naturalny jak drzewo. Czuję, że to zapach stworzony dla niego. Chciałabym zrobić mu niespodziankę i trafić w jego gusta;)

    OdpowiedzUsuń
  30. obserwuję jako christinee
    mail: nanntosuelta@gmail.com
    wybieram zestaw nr 1, bo....sama jestem Madame In Love! I chcę, by pozostało tak jak najdłużej...

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako katarzyna.grzesiuk1989@gmail.com

    Wybieram zestaw numer 2. Podoba mi się zestaw nr 1, ale i tak wiem, że mój post zostałby przebity przez wierszyki i cudowne opisy. 7 miesięcy temu urodziłam dziecko. Przez całą ciążę tak bardzo nie mogłam znieść zapachów, że wywaliłam swoje wody toaletowe do kosza na śmieci. Po tak długim czasie od porodu nadal nie mam nic pachnącego. Boli mnie ten fakt, bo chciałabym czuć się bardziej kobieco. Sama sobie nie kupię perfum. Wiesz jak kończy się moje wyjście do drogerii? "O! Przecena pampersów! Trzeba kupić..." Córka ma więcej kosmetyków i ubrań niż ja. Po prostu nie umiem nic sobie kupić.

    Dlatego właśnie tak bardzo chciałabym ten zestaw nr 2. Ale szczerze mówiąc męskim też bym nie pogardziła, bo dałabym go narzeczonemu jako nagroda za wytrzymywanie ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako agnieszkazg
    agoooooosia@gmail.com
    Wybieram zestaw 2: Sense, ponieważ dzięki niemu będę czuć się:

    Seksownie
    Elegancko
    Naturalnie
    Smakowicie
    Ekscytująco

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Izabela Szymańska
    izaszyma@op.pl

    Wybieram zestaw 1 - Madame in Love. Powód? To bardzo proste. Może zestaw stanie się na tyle sugestywny, że moje serce ożyje i stanę się kobietą po uszy tkwiącą w miłości? ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuje jako selena_40
    mail: selena_40@wp.pl
    zestaw nr. 1 odrazu ujoł moje serce uwielbiam zapachy gdzie występuje drzewo sandałowe, paczula,cytrusy

    OdpowiedzUsuń
  36. mail: eliza889@gmail.com
    obserwuję jako: AnnaElizaM
    Zestaw 1: Madame in Love
    Już sama nazwa mówi,że w tym zapachu kryje się tajemnica
    piwonia,osmanthus i paczula mnie zachwyca.
    Zapach to dla mnie rzecz bardzo ważna
    bo czułość mego nosa to sprawa poważna.
    Ten zapach najbardziej mi odpowiada
    więc mieć go u siebie bardzo wypada.
    Zestaw ten wprost pokochałam
    niestety dawno nigdzie go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  37. mail: bozkow62@gmail.com
    Obserwuję: bozkow62
    Zestaw: 1 - Madame in Love
    Wybieram ten zestaw gdyż kiedyś miałam perfumy o takim zapachu(składzie) i mam bardzo miłe wspomnienia z tego okresu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako: alice139
    e-mail : alice139@interia.pl

    Zestaw 3 MAN; 315 Prestige bo…
    Myślę ,iż jest jak Azji wyrafinowanie,
    Australii relaksowanie,
    ma w sobie odrobinę afrykańskiej drapieżności,
    Europejskiej szlachetności,
    to surowość Północy
    i egzotyka Południowej Ameryki nawet w środku nocy.
    To wybuchowa mieszanka,
    Pasująca do mojej połówki jak prawdziwego mleka szklanka.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com

    Wybieram zestaw nr 1, ponieważ idealnie trafia w moją nutę zapachową, poza tym flakonik perfum jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję jako agf
    a.filipowska@poczta.onet.pl

    Wybrałabym zestaw numer trzy, choć wcale nie rzuca się w oczy. Byłby jednak dla mojego męża idealny, po opisie wnioskuję, że to zapach niebanalny. W nucie głowy limonka i passiflory aromaty, w nucie bazy zapachy mocniejsze od herbaty. Mocny i zdecydowany, choć przełamany delikatnością - taki jak mój mąż muszę to przyznać z wielką miłością!

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako: koma7
    mail: koma7@buziaczek.pl

    Wybieram zestaw 2, ponieważ chcę coś z sensem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako r.helt
    r.helt@wp.pl
    Wybieram zestasw nr 2 z tego względu że jestem delikatną kobietą, która lubi delikatne zapachy kwiatowych kompozycji pełne elegancji i kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobry wieczór :)

    Myślę, że gdzieś we mnie mieszka jeszcze ta mała dziewczynka, która z nosem przylepionym do szyby oglądała wystawy Pewexu, która do Pierwszej Komunii szła w sandałach z rzemyków, która choć nawet doczekała się firmowych dżinsów, ciągle marzyła o czymś... różowym!
    Różowej lalce z tego "zagramnicznego" sklepu, bucikach lakierkach, czy choćby różowym szaliku... Nie doczekała się!
    Teraz, choć jestem dorosła i sama mam już swoją "Różową Księżniczkę", czasem dogania mnie tęsknota za różem, którego zawsze w moim życiu brakowało, za odrobiną beztroski i gumą balonową :D
    Dlatego wybieram zestaw numer dwa, gdyż nie tylko uwiódł mnie sam opis nut zapachowych, ale przede wszystkim ten RÓŻ i już ;)

    Obserwuję jako Kudlata,
    Pozdrawiam 79magda(małpa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako Tyśka
    tyskatyska88@gmail.com

    Zestaw nr 3..
    Te perfumy są słodkie i delikatne,
    pikantne i nieprzewidywalne,
    oryginalne, wręcz wyjątkowe..
    Trochę przypominają mojego narzeczonego.
    Tak, muszą być na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń