piątek, 21 grudnia 2012

Wyniki rozdania :))

Świąteczne prezenty wylosowane :))
Zaczynajmy...
Nagroda numer 1 Madame in Love leci do....


Sabine.!! Komentarz...  "Wybieram zestaw numer 1 gdyż królują w nim zapachy eleganckie, eteryczne a równocześnie świeże i delikatne, takie jak my, kobiety :)"

Nagroda numer 2.. Sense leci do...


EWAY! Komentarz... "Bardzo chciałabym wygrać zestaw nr.2 ponieważ uwielbiam takie "letnie" lekko słodkawe zapachy, przypominające mi o wakacjach w słońcu, różach w ogródku. Według mnie jest to najbardziej dziewczęcy zapach taki słodki i niewinny. ;)"


Zestaw numer 3 -315Prestige leci do...


alice139!! Komentarz... "Zestaw 3 MAN; 315 Prestige bo…
Myślę ,iż jest jak Azji wyrafinowanie,
Australii relaksowanie,
ma w sobie odrobinę afrykańskiej drapieżności,
Europejskiej szlachetności,
to surowość Północy
i egzotyka Południowej Ameryki nawet w środku nocy.
To wybuchowa mieszanka,
Pasująca do mojej połówki jak prawdziwego mleka szklanka."


Zestaw numer 4... Password leci do....


Joanna_26!! Komentarz...  "Wybieram zestaw nr 4 .Czytałam wiele opinii na temat tego zapachu i myślę, że spodoba się mojemu ukochanemu mężowi. Lubię w męskich zapachach drzewo cedrowe bo kojarzy mi się z dzieciństwem. Zapach będzie idealny chyba na każdą okazję. Taki zestaw to wspaniały pomysł na prezent i zadowoli każdego :)"


GRATULUJĘ DZIEWCZYNY :))
CZEKAM TERAZ NA WASZE MEILE Z ADRESAMI, MACIE CZAS DO NIEDZIELI TJ.23.12.2012 !!
taml@o2.pl

10 komentarzy:

  1. gratuluje;) znowu byłam tak bliskoo ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wszystkim zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurczę ! Dziękuję bardzo pierwszy raz wygrałam :D juz do ciebie piszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wszystkich ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o jacie :D !!! dziękuję ślicznie, widać szczęście mi dopisuje na koniec świata :D

    OdpowiedzUsuń