piątek, 4 stycznia 2013

Internetowi ulubieńcy 2012 ;)

Postanowiłam zrobić takie małe podsumowanie ulubionych stron, kanałów na YT, blogów itd.. :)
Mam zamiar teraz zmienić troszkę swojego bloga, już mi się po prostu znudził. 
Ulubione kanały na YT ?:)

  • Kochane loveandgreatshoes uwielbiam dziewczyny, za ich stroje, tutoriale makijażowe, poczucie humoru, styl :)


  • Filmiki TheOleskaaa  lubię szczególnie za konkretne opowiadanie, bez zbędnych paplanin. Piękna dziewczyna, pewna siebie, wypowiedzi bez eee i yyy, bardzo inteligentna. Poza tym lubię filmiki nieskosmetyczne bardziej lifestylowe, mam podobny gust :)




  • Następnie Ciasteczko25 oglądam już z 2 lata i nadal uwielbiam. Mądra, zaradna dziewczyna. Cudowne tutoriale makijażowe, włosowe, przydane rady :)




  •  Sarunia7771 robi piękne makijaże, ma wspaniałe pieski i cudowne poczucie humoru :)

I tak mogłabym wyliczać w nieskończoność: Katosu, Szusz, PannaJoanna, Stylizaje... uwielbiam wiele dziewczyn :)

Jeśli chodzi o strony internetowe, blogi... 


  • Design Your Life świetne pomysły, cudowna strona, cieszy oko. Mogę oglądać godzinami.. :)




  • Kwestia Smaku jest moim ulubionym, pysznym blogiem o gotowaniu :D Uwielbiam oglądac te wszystkie zdjęcia, czytac przepisy inspirować się pomysłami :))



Na dzisiaj może wystarczy, żeby Was nie zanudzić, ale chcę w przyszłości pisać posty o polecanych przeze mnie stron itd, podrzucać linki :))
Podoba Wam się ten pomysł? Pozdrawiam :))

13 komentarzy:

  1. Pierwsze co kliknęłam to oczywiście blog kulinarny :D Lecę przeglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. loveandgreatshoes - - - najlepsze:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten blog kulinarny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z powyższą opinią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam filmiki dziewczyn z loveandgreatshoes!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Regularnie oglądam chyba tylko katOsu :) uwielbiam ją, to moje guru makijażowe :) A poza tym stylizacje i stylizacje2 oraz pixiwoo i pixi2woo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mam "faze" na loveandgreatshoes i co chwilę oglądam ich jakiś filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnej ze stron, o której piszesz :) Tzn. oprócz kwestii smaku, od której jestem uzależniona i często z niej korzystam :D Dzięki za te linki, lubię takie blogowe polecenia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie zainteresował blog Design Your Life;)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze wejsc na przedostatni link :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten pierwszy w szczególności mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń