sobota, 5 stycznia 2013

O piątkowych zakupach :)

Na blogu Iwetto, przeczytałam wczoraj, że w Rossmanie pojawiły się olejki Alterra.
Jak same wiecie nie było ich bardzo długo, miały się pojawiać, były w gazetkach jednak nikt nigdy nie widział ich na półkach..
Po przeczytaniu notki stwierdziłam, że sama sprawdzę po pracy.. I miałam dać znać jak moje poszukiwania :) Uwaga, uwaga! Są- jest! Bo konkretnie to tylko jeden.


Niestety jest tylko migdałowo-papajowy. Szkoda, bo bardzo lubiłam awokado i granat. I wiecie co.. wcale nie przeszkadzał mi brak pompki. Bo teraz za atomizer musimy zapłacić 5 zł więcej. Kupiłam bo już nie miałam. Zobaczę co będzie teraz. Będę używać, ale jeśli znajdę coś lepszego to zrezygnuję, bo robią sobie chyba jaja. Teraz olejek kosztuje 17,99zł. Fajnie się sprzedawał, wiedzą, że będzie nadal to co szkodzi podnieść cenę? LOL.

Oprócz tego kupiłam kilka innych rzeczy. Nie wiedziałam jaki szampon wybrać, to wzięłam dwa, których wcześniej nie używałam.


Szampon z Ziaji do włosów suchych, kiedyś używałam do włosów przetłuszczających się i był całkiem spoko, jednak bez odżywki się nie obejdzie, cena ok 6zł. Drugi to szampon intensywnie pielęgnujący z Isany, czytałam dużo dobrych opinii. Zobaczymy, na dodatek kosztował tylko jakieś 4 zł :))
Oprócz tego kupiłam tez balsam do ust z Nivea Lip Butter karmelowy :) I nić dentystyczną. 
Balsam z Isany i żel z Nivea już nie mój, tylko chłopaka.  Aaa i muszę powiedzieć, że żałuję, że balsamu do ust nie wzięłam waniliowego bo ten karmelowy jest troszkę mdły...
Co myślicie o nowej polityce Alterry?

27 komentarzy:

  1. Ja chciałam wcześniej wypróbować granat i awokado, ale już było za późno, bo przeczytałam na jednym z blogów że on już podobno nie będzie dostępny :/


    Zapraszam do siebie :)
    http://delancydame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że podnieśli cenę ;/ Pompka wygodniejsza, ale wolałam płacić mniej i mieć buteleczkę bez niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem też ciekawa tego szamponu z isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj też kupiłam ten balsam do ust z Nivei, ale wersję z wanilią. Jest cudowny:) Karmel byłby dla mnie chyba za słodki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beznadziejnie zrobili z tym podniesieniem cen olejków. Za pompkę 5 zł... No ale można raz zaszaleć, kupić taką buteleczkę z pompką, a potem już przelewać do niej.
    Nie przepadam za szamponami Ziaji, wysuszały mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrzę na zdjecie - o jakim szamponie Ziaji mowa?! A on ukrył się jak słynny murzyn na zdjeciach :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dawno o tym balsamie do ust było tylko głośno w super-pharm , a tu w rossmanie też jest! Super, biegnę go kupić :) Ładny jest ten zapach? niektóre osoby mówią że chemiczny, prawda?
    z przyjemnością obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie troszkę mdły, na ustach już go nie czuć ale nie polecam :)

      Usuń
  8. Super zakupy ;D
    Polecam masełko malinowe, pachnie mambą . ;P
    Teraz się czaje na waniliowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też kupiłam sobie taką samą nic dentystyczną tylko tą z miętą.Co do olejku z alterry szkoda,że cena znacznie się zwiększyła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez pompki też by się obyło - ja mam ten sam jeszcze w starej wersji i nie przeszkadza mi brak dozownika ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ? Chyba oszaleli z tą ceną...
    kuszą mnie strasznie te masełka z Nivei.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak będzie jakaś promocja to pewnie się skuszę bo z tą ceną to przesadzili.

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też brak pompki nie przeszkadzał. ja mam jeszcze ten olejek właśnie bez pompki w zapasie. i nie wiem czy jeszcze będę je kupować, chyba spróbuję tego pomarańcza/brzoza, bo go nigdy nie miałam, o ile w ogóle będzie. a ten migdałowy trochę średnio się u mnie spisuje stosowany sam na włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze powiem, że migdałowego nie używałam na włosy :)

      Usuń
  14. widzę że olejki wróciły na dobre

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dzisiaj kupiłam olejek z alterry, kupiłam bo kiedyś chciałam go kupić ale go wycofali. Cena mogłaby być niższa ale cóż ...

    OdpowiedzUsuń
  16. Isana generalnie bardzo pozytywnie mnie zaskakuje, jakość co do ceny świetna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę w końcu wypróbować ten olejek. U mnie w jednym z większych Rossmannów też go nie mieli. Pora kupić starą wersję, bo nie wiadomo czy jej nie wycofają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie masz stare wersje?? Przecież ich już dawno nie ma w Ross

      Usuń
  18. kuuurcze kusicie mnie rossmannem yteraz xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tą ceną olejków to oszaleli .. bez przesady no ale .. ;) Ostatnio jak byłam u siebie w Rossmanie to nie było, pytaliśmy o niego to babka pokazała nam zupełnie inny olejek więc szybko wyszliśmy z tego sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ja czekam na wersję Brzoza i pomarańcza :D

    OdpowiedzUsuń