poniedziałek, 7 stycznia 2013

Tyryryr jestem staroświecka.. :D

Na wstępie. O co chodzi?:D Do tej pory moje przerabianie zdjęć zaczynało i kończyło się na zwykłym programie Photoscape. uwaga :D Od wczoraj posiadam Photoshop CS6. Dla mnie to czarna magia. Nie potrafię zrobić NIC! Zależy mi przede wszystkim na urozmaiceniu szablonu bloga. I tutaj prośba do was :) Wiem, że są blogerki korzystające perfekcyjnie z Photoshopa.


Chodzi mi o pomoc w znalezieniu dobrego poradnika. Kurs dla początkujących. Pierdołki takie.. a może same macie jakieś złote rady? Pozdrawiam Was serdecznie i liczę na pomoc :D Buziaki!

4 komentarze:

  1. Ja się podłączam do tego pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem zielona! a tak chcialabym nie..

    OdpowiedzUsuń
  3. nie martw się :) z biegiem czasu się nauczysz i dojdziesz do wprawy! :) Najlepiej wyszukiwać na bieżąco to, co Cię interesuje :) Np. jeśli coś Chcesz zrobić w PS to wpisz w YT albo na stronie Spryciarze.pl :)

    OdpowiedzUsuń